Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange av oss når over 5 uker før den viste 3+, så det stemmer nok fint detTror dere det stemmer med 5 uker i morgen hvis denne viser 2-3 i dag? Viste 1-2 for 2-3 dager siden.
Det ser ut som fin stigning det!Usikker på faktisk dpo og ikm, men det er nå hvertfall en stigning på gang![]()

Jeg har det sammeTror dere det stemmer med 5 uker i morgen hvis denne viser 2-3 i dag? Viste 1-2 for 2-3 dager siden.

Ok, så braJeg har det samme![]()
Tok også blodprøve på tirsdag som viste 1200 hcg.
Skjønner godt bekymringen, man blir jo helt tullerusk av disse testene! Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke 3+ før 5+4. Testet da først 5+2 og fikk 2-3. Krysser fingrene for at 3+ bare er et par dager unna.Testet positivt med CB for nøyaktig en uke siden, den viste da gravid 2-3Tok også blodprøve på tirsdag som viste 1200 hcg.
Tok ny test i dag og ventet å se gravid 3+, men den viste fremdeles 2-3. Er 5+1 i dag, og grunnet null symptomer bekymrer jeg meg for at ting har sluttet å utvikle seg. Lurer på om jeg må ta en ny blodprøve for å roe ned sinnet igjen![]()

Tusen takk, kjære degSkjønner godt bekymringen, man blir jo helt tullerusk av disse testene! Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke 3+ før 5+4. Testet da først 5+2 og fikk 2-3. Krysser fingrene for at 3+ bare er et par dager unna.![]()
Jaa, man blir virkelig helt tullerusk av dette. Godt å høre at du fikk 3+ på 5+4! Satser på at det er rett rundt hjørnet her i gården også.Testet så lenge jeg hadde strimlerDagens test og 2-3!Er 4+2 i dag. Når slutter dere å teste med strimler? Vurderer å gi meg med strimler nå, og så kjøre en siste CB lørdag om en uke med ønske om 3+.
Vis vedlegget 456193
HerligVenner: «hva er det dyreste du har kjøpt til babyen?»
Meg: «ehm… graviditetstester?»
Vis vedlegget 456213
Litt godt å se at det ikke bare er meg som blir gærrn med den testinga 
Det er helt vanlig! Skjønner ikke hvorfor det blir sagt at man skal ta ting på morgenurin, for 90 % opplever det du sier..Jeg fikk denne i går kveld , men i dag tidlig var den mye svakere . Sånn har det vært siden jeg fikk positiv på torsdag, de er sterkere på ettermiddag og kveld enn om morgenen. Er dette vanlig?![]()