Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg fikk ikke 1-2 uker før på 10 DPO, selv om strimmeltesten slo ut 8 DPO (prøvde både 8 og 9 DPO). Og 2+3 på 4+1 (prøvde bane ganger før detPs! Legen sa bare jeg hadde «flott stigning». Hun påpekte ikke noe var galt men…
Ligger ikke vi ganske likt @Mindel? Du fikk jo også positiv 8 dpo. Bare tenkte på siden du sa «raskt»![]()
) , så henger etter deg sånn hcg messing. Men det er ganske mange dager mellom torsdag og mandag, så om du tenker dobling til lørdag (to dager etter du tok blodprøve), og så en dobling av det igjen - da høres det ganske normalt ut! Normalen er vid, veldig vid! 

Tusen takk for gode ord, betryggende!Ja, jeg fikk ikke 1-2 uker før på 10 DPO, selv om strimmeltesten slo ut 8 DPO (prøvde både 8 og 9 DPO). Og 2+3 på 4+1 (prøvde bane ganger før det) , så henger etter deg sånn hcg messing. Men det er ganske mange dager mellom torsdag og mandag, så om du tenker dobling til lørdag (to dager etter du tok blodprøve), og så en dobling av det igjen - da høres det ganske normalt ut! Normalen er vid, veldig vid!
Hadde bare vært glad for god og tydelig stigning, du er definitivt gravid
Og ja, da har de jo god koll på eggløsningen og antall egg. Jeg hadde ingen oppfølging på Letrozol, så håper det bare er én her![]()
Ser når jeg titter litt at det er like «normalt» med min og som @Prøvenr2 sin, og at det spriker helt enormt, så prøver å slå meg til ro med det.
Hun ble heller ikke fulgt opp med ul.Opplever at disse har utrolig dårlig stigning hos meg? Egentlig makesure også. Mine tidligtester har fine klare streker, mens de med 25 syntes jeg er svake hos meg uansett til tross høy hcg. Litt usikker på hvilke batcher jeg har, men opplever mine som dårlige.Vis vedlegget 455519
Vet jo at ting ikke endrer seg så mye fra dag til dag, men tror den er blitt litt sterkere i dag. Synes det virker som jeg får antydning til litt mørkere farge på den. Iiiih alt for spennende.
Hm... Har ikke testa så mye med de tidligtestene, men det er et interessant!Opplever at disse har utrolig dårlig stigning hos meg? Egentlig makesure også. Mine tidligtester har fine klare streker, mens de med 25 syntes jeg er svake hos meg uansett til tross høy hcg. Litt usikker på hvilke batcher jeg har, men opplever mine som dårlige.

Jeg har alltid hørt så mye positivt om disse, men for meg har de fungert veldig dårlig, og gir nesten mer bekymringer, da jeg syntes de er litt «utydelige» og nesten helt like hver dag. Selv om jeg får tydelig strek… om det gir mening. Du trenger jo ikke nødvendigvis å kjøpe flere av andre merker, men greit å være klar over det om vi har samme batch kanskje. Evnt om du kjøper deg med ukesindikator da, da er det jo litt mindre tvil (om man vil ha en mer klar indikasjon på stigning).Hm... Har ikke testa så mye med de tidligtestene, men det er et interessant!
Flere av oss som har opplevd at det har gått litt sakte å få påvist økning. Kanskje jeg må kjøpe flere tester![]()
Så fine tester! Velkommen skal du væreEtter litt sniking her i noen dager, i påvente av økning på testene, tror jeg jeg nå tør å melde meg inn
13 DPO, termin 8. november. Håper den holder hele veiengår på progesteronstøtte pga. kort lutealfase grunnet amming
Vis vedlegget 455540

Jeg har alltid hørt så mye positivt om disse, men for meg har de fungert veldig dårlig, og gir nesten mer bekymringer, da jeg syntes de er litt «utydelige» og nesten helt like hver dag. Selv om jeg får tydelig strek… om det gir mening. Du trenger jo ikke nødvendigvis å kjøpe flere av andre merker, men greit å være klar over det om vi har samme batch kanskje. Evnt om du kjøper deg med ukesindikator da, da er det jo litt mindre tvil (om man vil ha en mer klar indikasjon på stigning).
Edit: mine makesure og bbyplan er fortsatt lavere enn kontroll strek. Selv med hcg på nesten 1000. Ville trodd den var like sterk eller sterkere for lengst.
Så fine tester! Velkommen skal du være![]()
trodde ikke mine egne øyne 

Mente makesure ja, og babyplan vanlig. Litt usikker på hvilken batch jeg hadde (tom nå), men opplever samme med babyplan. Eller de var kjekke i starten, men nå som jeg har høy hcg så blir det egnt bare surrVet ikke om du refererer til Babyplan eller Makesure - eller begge - men opplevd lav stigning på make sure. Derfor jeg har sitti litt på gjerdet!
Har vært hos lege for å måle hcg i dag, så veldig spent på resultatet. Men du ser jo ganske tydelig forskjell på testene jeg postet over her: den ene er vanlig MS, og den andre er ultratidlig MS med sensitivitet på 10.
10 DPO testet jeg positivt på digital med en nærmest blenda Makesuretrodde ikke mine egne øyne
Vis vedlegget 455543
Men greit å få brukt opp de vanlige bbyplan jeg har (har sånn 4-5 igjen tenker jeg). Også venter jeg på 3+ på ukesindikator også gir jeg meg tror jeg med testingen.Gratulerer, og velkommen!Makesuretester fra 5-12 dpo og digitest i dag 13 dpo (4+2)Jeg merker endelig litt ro rundt at dette vil gå bra!
Vis vedlegget 455597Vis vedlegget 455598

TakkGratulerer, og velkommen!
Jøss, det er det tidligste jeg har hørt, fikk du strek allerede 5 dpo?![]()

Ja, så jeg tror eggløsning var tidligere. Men forholder meg til Flo da det har stemt som regel
skulle egentlig ta en i morgen og, men når jeg åpnet nest siste var denne TOM.. er det mulig. Så da.. Har tre til makesure, så tar en på urin 2 fremover. Har en digital som jeg skal ta Lørdag, fikk ikke 2-3 før lørdag forrige uke. Må bare klare holde meg til da, tok en i dag onsdag som selvsagt enda var 2-3. Og etter det, er min karriere med graviditetstester over