Testene våre

Tørr jeg å kaste meg inn her nå?? 11dpo evt :angelic:
Sååå forvirret over at tidlig testene er så svake imens baby plan (25ug?) og digital er så positive?
IMG_1192.jpegIMG_1193.jpeg
 
Er det metode sine tester? Har testet med de nå, og fikk svakere strek på tidlig testen til metode, enn på vanlig test fra baby plan..
Ja, stemmer at det er Metode sine. Liker ikke!
 
Ja, stemmer at det er Metode sine. Liker ikke!
Neei.. jeg hadde både baby plan og metode så har testet med begge deler, fikk første tydelig positive på begge to idag, men metode ekstreeeemt svak strek på morgenurin…. Baby plan testet jeg bare med på kvelden, men det er betraktelig stor forskjell i hvor tydelig streken er. Legger ved bilde- ser den bare om jeg putter god vilja til. Fikk positiv digital test ikveld også, så da er det jo litt latterlig at en tidlig test ikke slår mer ut… :happy: IMG_1148.jpeg
 
Hei! Jeg venter mensen om 4 dager og har testet både i dag og i går med Metode tidlig testestrips. Er disse testene positive? Eller er det bare skyggestrek?

Har forresten skjønt at de testene ikke er noe særlig å skryte av, så skal kjøpe inn noen andre og teste om et par dager.
 

Vedlegg

  • IMG_1770.jpeg
    IMG_1770.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 26
  • IMG_1757.jpeg
    IMG_1757.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 26
Hei! Jeg venter mensen om 4 dager og har testet både i dag og i går med Metode tidlig testestrips. Er disse testene positive? Eller er det bare skyggestrek?

Har forresten skjønt at de testene ikke er noe særlig å skryte av, så skal kjøpe inn noen andre og teste om et par dager.
Vil absolutt si positiv! Jeg fikk positiv med cb digital idag, men metode sin var helt elendig svak.
 
Hei! Jeg venter mensen om 4 dager og har testet både i dag og i går med Metode tidlig testestrips. Er disse testene positive? Eller er det bare skyggestrek?

Har forresten skjønt at de testene ikke er noe særlig å skryte av, så skal kjøpe inn noen andre og teste om et par dager.
Strek er strek - du er gravid :Heartpink
 
Gratulerer!!! :Heartred Forstår godt sjokket ditt. Gikk på første PP her også, noe jeg ikke hadde forventet!
Takk!! :Heartred Blir ganske satt ut da ja! Gratulerer så mye til deg også :Heartred
Jeg som akkurat hadde begynt å tenke at det ikke var så farlig om det ikke ble klaff, da jeg kunne se frem til sommerferie med noe godt i glasset :laughing002
Håper at lite symptomer ikke tilsier at det ender i kjemisk.
 
Back
Topp