Testene våre

Jeg gikk en uke fra første 1-2 før jeg fikk 2-3 på clear blue! Da var jeg 5+1. Testet 4+5 sånn som deg og fikk 1-2. vent et par dager og prøv igjen :Heartpink Jeg hadde lave tester lenge, det var først i uke 5 at det skøt i været!

Det siste bildet er 3 dager etter første:Heartpink
Okei, det var godt å høre! Fint å se at det har vært slik med flere også :Heartred
 
Okei, det var godt å høre! Fint å se at det har vært slik med flere også :Heartred
Ja det er ikke lett når man aldri har vært gravid før og man føler det går mye fortere for alle andre å få sterke tester.. Man blir jo så bekymret, men det trenger man ikke være :Heartpink Is i magen og vente noen dager med tester, hcg dobler seg jo ofte annenhver dag!
 
Ja det er ikke lett når man aldri har vært gravid før og man føler det går mye fortere for alle andre å få sterke tester.. Man blir jo så bekymret, men det trenger man ikke være :Heartpink Is i magen og vente noen dager med tester, hcg dobler seg jo ofte annenhver dag!
Nei, absolutt ikke. Blir så bekymret og overtenker alt! Kom også plutselig brun utflod når jeg gikk på toalettet isted, det tyder vell ikke godt :(
 
Sier meg helt fornøyd nå 6+2. Har ventet i ei uke på ny digital, men i dag kom den. Godt for psyken å få 3+! :Heartpink :smiley-angelic002 Tok en el-test bare for gøy og den kunne ikke blitt sterkere. IMG_0612.jpeg
 
I dag er jeg 4+5 og fikk 3+ på clearblue ukesindikator! :joyful: Veldig tidlig å få 3+ nå har jeg skjønt, men er helt sikker på at jeg ikke er lenger enn 4+5.
Jeg fikk 3+ da jeg var 4+5 sist graviditet :happy: Det er ikke veldig uvanlig. Jeg var også helt sikker på svangerskapslengde.
 
I dag er jeg 4+5 og fikk 3+ på clearblue ukesindikator! :joyful: Veldig tidlig å få 3+ nå har jeg skjønt, men er helt sikker på at jeg ikke er lenger enn 4+5.
Fikk 3+ når jeg var 4+5 forrige svangerskap og 3+ nå, 4+6 :happy: Nivåene er forskjellig hos folk, tror det er like vanlig som uvanlig.
 
Tok en ny, da jeg ble litt stressa av den andre. Her er tydelig forskjell på testene! Ca 10 min mellom hvert tiss, så omtrent samme urin, bare nr 2 (den sterkeste testen) hadde litt lysere urin

Screenshot_20231214_101411_Gallery.jpg
 
4 + 2 i dag
ikke morgen urin :)
Så fornøyd med den ❤️
Tok også en El test for morroskyld bilde nr 2 er den etter 30 sekunder og bilde nr 3 etter 4 minutter :)
 

Vedlegg

  • IMG_2636.jpeg
    IMG_2636.jpeg
    808,3 KB · Visninger: 20
  • IMG_2632.jpeg
    IMG_2632.jpeg
    740,7 KB · Visninger: 20
  • IMG_2634.jpeg
    IMG_2634.jpeg
    907,7 KB · Visninger: 20
Back
Topp