Testene våre

Fikk 2-3 på clearblue når jeg målte
28 000 På hcg. Så blir det for høyt igjen så slår det ut feil tydeligvis.
Hvilken dag fikk du den målingen på hcg? Vet at det ikke er så sammenlignbart for det er så store variasjoner, men :p.
 
5+3 idag, helt sykt hvor stor forskjell det er på tester. Jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk sterkere tester, det var fordi jeg brukte Apotek 1 sine metode tidlig strimmel tester :dead: Babyplan sine er sååå sterke nå!

50293B09-0475-4EB7-839B-57356931FF7A.jpeg
 
Ikke turt å poste noe her inne før nå. Jeg testet for første gang 13 dpo, som var positiv, og igjen 15 dpo, men har ikke testet etter det. Var gjennom en SA i starten av oktober og er så redd for å miste igjen. Men bestemte meg for å ta en digital 5+2, som er idag, og nå slapper jeg LITT mer av!
 

Vedlegg

  • 20231207_091027.jpg
    20231207_091027.jpg
    954,6 KB · Visninger: 28
Prøv! Jeg fikk 2-3 en uke etter siste 1-2. kan hende jeg hadde fått før, men jeg ville ikke bli skuffet igjen.
Takk for svar!
Ser dine tester er litt sterkere enn mine. Testen jeg la ut bilde fra var i går 12 dpo. I dag er jeg 13 dpo, men har ikke fått tatt test i dag. Hvis min ser noenlunde ut som din, så prøver jeg meg i kveld! :joyful:
 
Takk for svar!
Ser dine tester er litt sterkere enn mine. Testen jeg la ut bilde fra var i går 12 dpo. I dag er jeg 13 dpo, men har ikke fått tatt test i dag. Hvis min ser noenlunde ut som din, så prøver jeg meg i kveld! :joyful:
Hvis du ikke får testet før i kveld, hadde jeg prøvd å spart meg hvertfall til i morgen tidlig! Så man er sikker på at det ikke er for utvannet❤️
 
Hvis du ikke får testet før i kveld, hadde jeg prøvd å spart meg hvertfall til i morgen tidlig! Så man er sikker på at det ikke er for utvannet❤️
Ja, men mine tester er alltid sterkere på kveldstid. Eller etter litt bevegelse, derfor det har blitt en liten rutine, hehe! :joyful:
 
Back
Topp