Gratulerer. Ser ut som mine tester det der. Ta en ny kl 12 så skal du se at den er sterkereHei folkens! Ut i fra mens termin så ser det ut som jeg havner med dere! Vis vedlegget 398995

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer. Ser ut som mine tester det der. Ta en ny kl 12 så skal du se at den er sterkereHei folkens! Ut i fra mens termin så ser det ut som jeg havner med dere! Vis vedlegget 398995

Takk! Bra jeg har mange tester, hahaGratulerer. Ser ut som mine tester det der. Ta en ny kl 12 så skal du se at den er sterkere![]()

Ja du kan jo bare bruke dem oppTakk! Bra jeg har mange tester, haha![]()
men greit å ha til et par uker til. Mange her har testet litt ekstra når det blir lite symptomereller bare for å se at den blir sterkereGratulerer så masse!Øverste er fra i dag5+1 i dagVis vedlegget 398980

Ååååh, så herlig! Gratulerer så masse!

Gratulerer så masse!

Det går nok bra for jeg har 20 tilJa du kan jo bare bruke dem oppmen greit å ha til et par uker til. Mange her har testet litt ekstra når det blir lite symptomereller bare for å se at den blir sterkere

Der er noe på de 2 nederste!
Gleder meg til å se økning! 
Det er faktisk noe på alle tre, men ikke lett å seDer er noe på de 2 nederste!Gleder meg til å se økning!
![]()
har fått bekreftet med blodprøve Min teststrek ble sterkere enn kontrollstreken 4+4 har testet daglig siden første positive (10 DPO), for å berolige meg med å se en stigning da jeg nylig hadde SA… Strekene ble aldri skikkelig sterk den gangen, selv på 32DPO, så det ser mye bedre ut denne gangenTeststrek endelig sterkere en kontrollstreken idag, 5+0 med make sure sine testernoen som har testet frem til dere fikk sterkere teststrek ? Evt hvor langt på vei var dere ?
![]()
Hvor langt er du på vei?
Sååå herlig!Endelig 2-3 på CB![]()

Det er en fantastisk følelse!Endelig tok jeg motet til meg og tok ny digital test for å se om jeg fikk 3+![]()