Testene våre

Måtte ta en ny test ikveld da jeg fikk en svak test i morges og har hatt mindre symptomer. Testen i kveld (nederste test) var helt fin igjen. Øverste er fra i morges men har blitt ennå svakere ut over dagen, var ikke så svak i morges. Litt mer beroligger nå. Lurer på om rfsu testene er veldig ulike fra test til test. Har tatt to tidligere i svangerskapet som var veldig sterk ! Er nå ca 6+4

Vedlegg

• 74AD6CB4-2F28-481F-8746-3F914F051EE7.jpeg
    74AD6CB4-2F28-481F-8746-3F914F051EE7.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 45
Måtte ta en ny test ikveld da jeg fikk en svak test i morges og har hatt mindre symptomer. Testen i kveld (nederste test) var helt fin igjen. Øverste er fra i morges men har blitt ennå svakere ut over dagen, var ikke så svak i morges. Litt mer beroligger nå. Lurer på om rfsu testene er veldig ulike fra test til test. Har tatt to tidligere i svangerskapet som var veldig sterk ! Er nå ca 6+4
Ser bra ut dette:)

Uff jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg håper så sinnsykt at dette er en terminspire og at testene bare kødder med meg….hadde ingen symptomer på morgenen i dag, men nå er nipplene såre igjen, og litt murringer fra og til…2DA402DA-4C63-426E-A969-F7D6F0CEF815.jpeg

Driver og plager meg selv… 3. testen som jeg tar som blir 2-3 :hungover:
Venter på å få 3+ men ser ikke ut til at jeg får det…. Blir bare mer og mer redd for MA.
Hvor mange uker er du? Trenger ikke å være noe farlig. Om du er over 6 kan du jo spørre om tidlig UL for å se inn hvordan det står til ❤

Hvor mange uker er du? Trenger ikke å være noe farlig. Om du er over 6 kan du jo spørre om tidlig UL for å se inn hvordan det står til ❤
Er 6+2 og har egentlig time til UL 13.03… men begynner å tenke at det er lenge å vente…

Back
Topp