Ja jeg skal detUff stakkars degKanskje du bør måle hcg hos lege? Strimmel kan absolutt være svært forskjellige på fargen, så ville ikke tatt det som et «sikkert» tegn. Sterkeste streken jeg fikk sist er som nederste hos deg, og ho er nå over året.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg skal detUff stakkars degKanskje du bør måle hcg hos lege? Strimmel kan absolutt være svært forskjellige på fargen, så ville ikke tatt det som et «sikkert» tegn. Sterkeste streken jeg fikk sist er som nederste hos deg, og ho er nå over året.
Mistet symptomer og svakere test.Å nei, hvor tenker du det? Pga en svak test? Er det MA da tenker du? Har du begynt å blø?![]()
Det er akkurat slik det skal være. 2753 sier clearblue selv at hcg skal være på før du får 3+3+ uke 5+2. Noen som vet hvor høy hcg man har da? Er dette et godt tegn? Vis vedlegget 399513
Nå må det finnes noen oktoberspirer der ute… hvordan ser testene deres ut?![]()
Ser bra ut detteMåtte ta en ny test ikveld da jeg fikk en svak test i morges og har hatt mindre symptomer. Testen i kveld (nederste test) var helt fin igjen. Øverste er fra i morges men har blitt ennå svakere ut over dagen, var ikke så svak i morges. Litt mer beroligger nå. Lurer på om rfsu testene er veldig ulike fra test til test. Har tatt to tidligere i svangerskapet som var veldig sterk ! Er nå ca 6+4
Uff jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg håper så sinnsykt at dette er en terminspire og at testene bare kødder med meg….hadde ingen symptomer på morgenen i dag, men nå er nipplene såre igjen, og litt murringer fra og til…Vis vedlegget 399529
Legen skal ringe meg i morgen, så skal prøve å meg en hcg prøve i morgen og på fredag.Håper veldig for degSkulle du ta hcg hos legen?
Legen skal ringe meg i morgen, så skal prøve å meg en hcg prøve i morgen og på fredag.

Jeg synes det ser helt fint ut på testene dineUff jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg håper så sinnsykt at dette er en terminspire og at testene bare kødder med meg….hadde ingen symptomer på morgenen i dag, men nå er nipplene såre igjen, og litt murringer fra og til…Vis vedlegget 399529
De er litt svakere i dag, så er ikke kjempe optimistisk. Men selvsagt har jeg et håp om at hcg stiger som det skal likevelJeg synes det ser helt fint ut på testene dine![]()
Hvor mange uker er du? Trenger ikke å være noe farlig. Om du er over 6 kan du jo spørre om tidlig UL for å se inn hvordan det står til ❤Driver og plager meg selv… 3. testen som jeg tar som blir 2-3
Venter på å få 3+ men ser ikke ut til at jeg får det…. Blir bare mer og mer redd for MA.
Er 6+2 og har egentlig time til UL 13.03… men begynner å tenke at det er lenge å vente…Hvor mange uker er du? Trenger ikke å være noe farlig. Om du er over 6 kan du jo spørre om tidlig UL for å se inn hvordan det står til ❤
Da er vi nok i samme båt…Venter egentlig bare på å begynne å blø. 5+1 og testen er en tidlig makesure. Ser virkelig ikke lovende utVis vedlegget 399553

Tredje gangen på rappen jeg mister. Så begynner å miste litt håpet om at dette noen gang skal gå. Har du begynt å blø?Da er vi nok i samme båt…![]()
Det er jo ikke sikkert? Testen er jo ennå positiv.. hm.Venter egentlig bare på å begynne å blø. 5+1 og testen er en tidlig makesure. Ser virkelig ikke lovende utVis vedlegget 399553