Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var 5+0 første gangen jeg fikk en sånn en. Men da hadde det gått noen dager siden forrige test, så mulig jeg kunne fått det før.Hvor langt er du på vei?
Rfsu har veldig dårlig rykte på seg ang disse testene. Så ville tatt ny test fra annet merkeErfaringer med rfsu test ofte? Tok den øverste i går ettermiddag og den nederste i dag tidlig og den i dag er jo svakere enn den i går, mens den i går er svakere enn staven jeg tok av samme merket![]()
ÅjaVar 5+0 første gangen jeg fikk en sånn en. Men da hadde det gått noen dager siden forrige test, så mulig jeg kunne fått det før.
Takk for svarRfsu har veldig dårlig rykte på seg ang disse testene. Så ville tatt ny test fra annet merke![]()
Har bestilt babyplan og clearblue nå så satser jeg på at de er sterkere 5+4Åjajeg er 5+0 idag. Da er du 5+3 idag..?

Sist graviditet fikk jeg ikke sterkere strek enn dette på rfsu test ofte - og ho går her å roter i stua nåErfaringer med rfsu test ofte? Tok den øverste i går ettermiddag og den nederste i dag tidlig og den i dag er jo svakere enn den i går, mens den i går er svakere enn staven jeg tok av samme merket![]()

Takk for svar! Tok en til nå og den er litt sterkere igjen så da gidder jeg ikke bekymre meg før jeg har fått nye tester i postenSist graviditet fikk jeg ikke sterkere strek enn dette på rfsu test ofte - og ho går her å roter i stua nå![]()

Åja. Så hyggelig, da er du fire dager foran meg

Hørt om de som forsøker å teste med 50/50 vann og urin, begrunnet i at man kan ha så høy Hcg konsentrasjon at stripsene ikke klarer å gi riktig teststrek.Ser ut for at dette også går, unnskyld uttrykket, til helvette denne gangen også. Tredje graviditeten på rad!!Vis vedlegget 399472
Har også lest om det, men i følge fürst så når man ikke maksimal hcg før i uke 10-11. Før at det faller igjen.Hørt om de som forsøker å teste med 50/50 vann og urin, begrunnet i at man kan ha så høy Hcg konsentrasjon at stripsene ikke klarer å gi riktig teststrek.
Ser ut for at dette også går, unnskyld uttrykket, til helvette denne gangen også. Tredje graviditeten på rad!!Vis vedlegget 399472Håper ikke det, men i såfall… ikke mist motet! Jeg fikk datteren min på det fjerde forsøket!
Jeg fikk 2-3 6+0… så ikke sikkert du vil få 3+Blir helt tullete av å vente på å se de testene øke. Strimlene er på stedet hvil så like spennende hver dag om de øker eller synker i farge.
19 dpo og fikk denne i går hvertfall![]()
Å nei, hvor tenker du det? Pga en svak test? Er det MA da tenker du? Har du begynt å blø?Ser ut for at dette også går, unnskyld uttrykket, til helvette denne gangen også. Tredje graviditeten på rad!!Vis vedlegget 399472
Uff stakkars degSer ut for at dette også går, unnskyld uttrykket, til helvette denne gangen også. Tredje graviditeten på rad!!Vis vedlegget 399472
Kanskje du bør måle hcg hos lege? Strimmel kan absolutt være svært forskjellige på fargen, så ville ikke tatt det som et «sikkert» tegn. Sterkeste streken jeg fikk sist er som nederste hos deg, og ho er nå over året.