Testene våre

14 dpo og 16 dpo med rfsu test. Fikk sa sist kvelden 4+2 så må forbi i dag for å kunne tro på graviditeten.

482489E2-D40D-4206-9D66-EFF05B040902.jpeg

Endelig kan jeg slappe av litt. Hater å tolke streker. I pp7 gikk det endelig ❤️❤️

Vedlegg

• 86D5BB94-2125-4A68-8547-DF47A6B031EE.jpeg
    86D5BB94-2125-4A68-8547-DF47A6B031EE.jpeg
    869,1 KB · Visninger: 45
  • 7E3F3C78-B2A2-4FFF-8B51-BFD3E1AA353D.jpeg
    7E3F3C78-B2A2-4FFF-8B51-BFD3E1AA353D.jpeg
    60,1 KB · Visninger: 44
Hei igjen! Jeg er VELDIG forvirret akkurat nå. Fått to positive tester tidligere (svake) så fikk jeg kun negativt, men klarte ikke slå meg til ro med det, nå er mensen 11 dager sen, aldri vært sen, ikke engang en dag. Jeg har «mensensmerter», og bittelitt brunaktig utflod. Tørr forsiktig legge til at jeg er småkvalm, ikke helt sikker på om det er fordi jeg er ett stort spørsmålstegn. Tok en test i går, den øverste på bilde, ser en grei strek jeg hvertfall, og muligens en på strimmeltesten med pil hvis ikke de vannrette stripene forvirrer øynene mine da‍ alle de tre strimmeltestene er tatt i dag.

hva tror dere om alt det her??
prøvde forresten å ta bilde av de i forskjellig lys men blir altså ikke klokere..

Vedlegg

• DDAE93AF-DE54-4115-8D8B-5B8F66697538.jpeg
    DDAE93AF-DE54-4115-8D8B-5B8F66697538.jpeg
    3,5 MB · Visninger: 63
  • 84F34DAB-59DC-4470-801C-CCC0226EF270.jpeg
    84F34DAB-59DC-4470-801C-CCC0226EF270.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 64
Hei igjen! Jeg er VELDIG forvirret akkurat nå. Fått to positive tester tidligere (svake) så fikk jeg kun negativt, men klarte ikke slå meg til ro med det, nå er mensen 11 dager sen, aldri vært sen, ikke engang en dag. Jeg har «mensensmerter», og bittelitt brunaktig utflod. Tørr forsiktig legge til at jeg er småkvalm, ikke helt sikker på om det er fordi jeg er ett stort spørsmålstegn. Tok en test i går, den øverste på bilde, ser en grei strek jeg hvertfall, og muligens en på strimmeltesten med pil hvis ikke de vannrette stripene forvirrer øynene mine da‍ alle de tre strimmeltestene er tatt i dag.

prøvde forresten å ta bilde av de i forskjellig lys men blir altså ikke klokere..
Den øverste syntes jeg kan se noe på, den staven. Men de andre er jeg litt usikker på, skimter kanskje noe. Et tips er å ta digital test på morgenurin.

Hmm, med 11 dager over så ville testene vært sterkere. Testet du etter EL? Kan være at du hoppet over EL denne mnd?

Hei igjen! Jeg er VELDIG forvirret akkurat nå. Fått to positive tester tidligere (svake) så fikk jeg kun negativt, men klarte ikke slå meg til ro med det, nå er mensen 11 dager sen, aldri vært sen, ikke engang en dag. Jeg har «mensensmerter», og bittelitt brunaktig utflod. Tørr forsiktig legge til at jeg er småkvalm, ikke helt sikker på om det er fordi jeg er ett stort spørsmålstegn. Tok en test i går, den øverste på bilde, ser en grei strek jeg hvertfall, og muligens en på strimmeltesten med pil hvis ikke de vannrette stripene forvirrer øynene mine

Kan være en kjemisk graviditet? Det er en veldig tidlig spontanabort. Det kan forklare forsinkelsen, men svake tester.

Fikk denne i går, 3+5 :dummy: Helt overrasket over at den satt på første forsøk, veldig takknemlig!

Vedlegg

• FB721DFE-F364-4AF1-A3AB-D7B583E72786.jpeg
    FB721DFE-F364-4AF1-A3AB-D7B583E72786.jpeg
    328,3 KB · Visninger: 61

Jeg ser strek på staven. Kan kanskje skimte på den øverste strimmelen. Men kan du ha hatt senere eggløsning da? Krysser fingrene for sterkere i dagene fremover!

Jeg ser strek på staven. Kan kanskje skimte på den øverste strimmelen. Men kan du ha hatt senere eggløsning da? Krysser fingrene for sterkere i dagene fremover!
Det er jo mye mulig at jeg har hatt en senere eggløsning hvis mensen plutselig ikke er på samme dag lenger, har som sagt kjent disse "mensensmertene" i noen dager nå og jeg får vanligvis det noen dager før mensen! Tenker jeg kommer tilbake til forumet i neste uke engang, forhåpentligvis med en positiv test, også får jeg evt ta meg en tur til legen:nailbiting:

Fortsatt gravid! Fikk denne nå, jeg er 5+2 ut i fra mens.

Synes det er flere her inne som har fått 3+ og er kortere på vei, mulig mannen har rett, at jeg hadde EL senere enn jeg trodde :confused005upload_2021-7-11_7-9-5.jpeg

Last edited:
Fikk denne nå, jeg er 5+2 ut i fra mens. Men kan det stemme når jeg får 2-3 på denne?

må ha hatt el senere? Typ 27.juni? Det stemmer jo ikke :confused: men den uka det kan stemme..

Vis vedlegget 361035
Jeg er 5+4 eller 5+5 i dag iflg første dag av siste mens, og jeg fikk også 2-3 for et par dager siden. Har dòg prøvd å ikke bli stresset av det, tenker at både det og litt varierende styrke på strimmeltester skyldes at jeg faktisk drikker mye og spiser en del saftis for tiden pga varmen. Beroliger meg selv med å tenke at så lenge jeg ikke blør og/eller har fæle smerter, er jo høyst sannsynlig alt som det skal:Heartpink

Jeg er 5+4 eller 5+5 i dag ut iflg første dag av siste mens, og jeg fikk også 2-3 for et par dager siden. Har dòg prøvd å ikke bli stresset av det, tenker at både det og litt varierende styrke på strimmeltester skyldes at jeg faktisk drikker mye og spiser en del saftis for tiden pga varmen. Beroliger meg selv med å tenke at så lenge jeg ikke blør og/eller har fæle smerter, er jo høyst sannsynlig alt som det skal:Heartpink
Jeg fikk 1-2 på tirsdag, så er ikke bekymret. Men 3 uker siden er søndag 27., trodde jeg hadde EL 20. :pompus: mannen mener 23. :p

Last edited:
Jeg fikk 1-2 på tirsdag, så er ikke bekymret. Men 3 uker siden er søndag 27., trodde jeg hadde EL 7 :pompus: mannen mener 23. :p
Å, så kjekt da:) Jeg har jo fått 2-3 både forrige fredag da jeg fikk positiv test første gang, og igjen for et par dager siden. Men prøver som sagt å ikke stresse over det, og styrer positive tanker til å overta for de negative når frykten melder seg:love2

Å, så kjekt da:) Jeg har jo fått 2-3 både forrige fredag da jeg fikk positiv test første gang, og igjen for et par dager siden. Men prøver som sagt å ikke stresse over det, og styrer positive tanker til å overta for de negative når frykten melder seg:love2
Nei negative tanker er ikke bra :) merkelig hvor mye (kanskje ikke enda?) følelser kan påvirke baby. Det skjedde noe i familien da jeg var 38 uker på vei med første. Hun hadde bekymringsfull høy puls hos JM samme dag. Det synes jeg er så spesielt! Så nei, stress er ikke bra :dance008

Nei negative tanker er ikke bra :) merkelig hvor mye (kanskje ikke enda?) følelser kan påvirke baby. Det skjedde noe i familien da jeg var 38 uker på vei med første. Hun hadde bekymringsfull høy puls hos JM samme dag. Det synes jeg er så spesielt! Så nei, stress er ikke bra :dance008
Oi wow, fascinerende å høre:)

EF2DFF7E-849D-412F-B4D4-2673876453B3.jpeg :gen0144+4 idag, håper så inderlig lille spire blir værende denne gang :smiley-angelic001

Back
Topp