Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens tester, 12 dpoer det normalt/unormalt med så høy hsg tidlig? Sist hadde jeg hsg på 78,14 dpo.. Ikke målt i blodprøve nå men regner med den er mellom 200-250 idag ut ifra testene.
Fikk helt likt selvDagens tester, 12 dpoer det normalt/unormalt med så høy hsg tidlig? Sist hadde jeg hsg på 78,14 dpo.. Ikke målt i blodprøve nå men regner med den er mellom 200-250 idag ut ifra testene.
Har du prøvd å ta en test med urin med litt vann i?Søren, så var jeg dum som testet i dag . Og den er like svak som den var i uke 4+1. Jeg skal liksom være 5+5.
Usikkerheten, lenge leve. Hjelper jo ikke på at jeg har null symptomer heller![]()
Søren, så var jeg dum som testet i dag . Og den er like svak som den var i uke 4+1. Jeg skal liksom være 5+5.
Usikkerheten, lenge leve. Hjelper jo ikke på at jeg har null symptomer heller![]()
Tror det varierer veldig
Jeg hadde hcg på 332 nå 15dpo, dvs jeg har hatt ca 166 13dpo og rundt 100 kanskje 12 dpo![]()
Fikk helt likt selv![]()
Ja det gjør vell det, men stoor variasjon tydligvis fea graviditet til graviditet. Sist runde med med 78 i hsg 14 dpo endte i SA 5+0. Så håper dette er et godt tegnTror det varierer veldig
Jeg hadde hcg på 332 nå 15dpo, dvs jeg har hatt ca 166 13dpo og rundt 100 kanskje 12 dpo![]()
Ja det gjør vell det, men stoor variasjon tydligvis fea graviditet til graviditet. Sist runde med med 78 i hsg 14 dpo endte i SA 5+0. Så håper dette er et godt tegn
Ikke enkelt dette neiJa, men sist hadde jeg 1224 på 18dpo, altså høyere enn 18dpo denne gangen(905) og det endte i MA, så er umulig å si, egentlig!
Ikke enkelt dette neifår bare krysse fingrene for at dette går veien denne gangen!
![]()
Denne gangenDenne graviditeten? Eller en tidligere?![]()
Har du prøvd å ta en test med urin med litt vann i?

Ok, til lærdom for oss testtøser meg hysterisk humør ......SLUTT MED TESTINGEN når den først har blitt godt positivt
Her er begge testene fra i dag.....den sterkeste er fra nå nettopp. Nå skal jeg brenne de siste testene![]()
Jeg hadde ikke tenkt å teste igjen før mandag, men det klarte jeg ikke. Streken er sterk og fin den, men jeg synes ikke det er noe særlig stigning over de siste 2 dagene. Økningen var jo kjempestor i starten, så virker det som det har dabbet av litt. Jeg er overraskende nok ikke stresset, for testene blir ikke svakere. De holder seg relativt like, veldig små svingninger, men sånn som nå feks var urinen ganske utvannet. Men synes likevel - sammenlignet med helt i starten at det er for liten stigning..
4+0 i dag.
Jeg bare tenker høyt nå, og det kan være jeg bommer fullstendig. Men leser jo til stadighet her inne at når testene slutter å stige og ikke synker så kan det tyde på treg hcg-økning som igjen kan være et tegn på exu?