Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine var sånn tidligLister meg stille inn, kan godt bare være en skyggestrek også, men på testene tatt forrige uke har det vært blank negativ
Så vi får se![]()

Blir spennende å se, har en metode test i skuffa, men venter noen dager om stripsene fortsetter å være slik (evt blir sterkere). For tok en metode på fredag og den var veldig negativMine var sånn tidligSynes ikke det ligner en skyggestrek
![]()

Blir spennende å se, har en metode test i skuffa, men venter noen dager om stripsene fortsetter å være slik (evt blir sterkere). For tok en metode på fredag og den var veldig negativ
Aner heller ikke hvor jeg er i syklus, tok siste p-sprøyte i januar (ergo ny i april egentlig, så er jeg gravid har jeg «flaks») og ikke fått mens tilbake.
Syns absolutt det ser ut som en positiv test!Lister meg stille inn, kan godt bare være en skyggestrek også, men på testene tatt forrige uke har det vært blank negativ
Så vi får se![]()

det ser helt supert utTok en test til idag siden jeg plutselig har litt mindre symptomer... Men tror det ser ut som at det går fint? Vil gjerne høre meningen deresdet øverste bildet er idag (3 dager over IKM). Det nederste bildet er fra 4 dager før IKM og frem til dagen etter IKM . Er det nok stigning tror dere?
Vis vedlegget 358398 Vis vedlegget 358398 Vis vedlegget 358399
Har tatt tester de siste dagene pga en liten blødning på fredag. Men ser lovende ut dette (og har ikke blødd noe mer). Har ikke tatt bilder av de andre testene jeg har tatt de siste par dagene, så kan ikke sammenligne, kun ut fra hukommelsen.Tok denne i formiddag (5+1). Det er den sterkeste streken jeg har fått hittil!Har tatt tester de siste dagene pga en liten blødning på fredag. Men ser lovende ut dette (og har ikke blødd noe mer). Har ikke tatt bilder av de andre testene jeg har tatt de siste par dagene, så kan ikke sammenligne, kun ut fra hukommelsen.
Jeg tok også en test til i dag pga mindre symptomer over de siste dagene. Er 5+6 i dag, burde jeg være bekymret for at testen nå er svakere enn ved 5+3? Den nederste fra i dag![]()
Tror dere jeg får 2-3 med disse testene? Synes de er svake i forhold til mange andre, så begynner å lure på om EL var senere enn jeg trodde![]()
Åh, takk!! Er helt forferdelig disse ukene når man har opplevd å miste. Sist fikk jeg aldri 2-3, så er så spent på om jeg får det nå. Var 5+0 når SA startet, så kommer jeg over det håper jeg at det hjelper littDu nærmer deg nok 2-3, men ville ventet to dager
Sy s du har fin stigning og det er det som teller!

Åh, takk!! Er helt forferdelig disse ukene når man har opplevd å miste. Sist fikk jeg aldri 2-3, så er så spent på om jeg får det nå. Var 5+0 når SA startet, så kommer jeg over det håper jeg at det hjelper litt![]()