Absolutt!! GratulererSniker meg inn her…Dette må jo bare bety at jeg er gravid
11 dpo!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt!! GratulererSniker meg inn her…Dette må jo bare bety at jeg er gravid
11 dpo!

Dagens tester 4+3. Er det to der inne?![]()

Dere som har testet tidligere enn ikm, når fikk dere positiv digital (ukeindikator)?
Har litt noia kjenner jegSpennende! 3+ slår vel ut på 2000 i hcg. Til sammenligning hadde jeg 905 4+4![]()

Hehe, ble litt fristet til å teste med en jeg ogsåSavnet sånn å teste, tok en EL-test! Sykeste streken jeg har settVis vedlegget 358690

Gjør detHehe, ble litt fristet til å teste med en jeg også![]()

Cb testen fikk jeg ikke noe bilde av i det hele tatt som funka.
Tatt tester hver dag denne uka, ja alt for tidlig!, og alt har vært så hvitt som man får det. Også tidlig test fra RSFU i dag tidlig som står er 95% fra 4 dager før forventet mens. Jeg forventer mensen på mandag, så idag skulle vært ganske safe på morran. Så hadde helt slått meg til ro med at det ble ikke noe februar baby.
Egentlig tenkt å ikke ta noe mer tester og bare se om mensen kommer, men siden det var en del timer siden jeg var på do så tenkte jeg at jeg kunne prøve...og ser plutselig den svakeste streken som jeg tror overhode er mulig å få på babyplan vanlig strips, ikke tidlig test altså
Hadde selvfølgelig helt ut urinen så måtte presse ut ti dråper for å sjekke med en cb test. Der kom det også en verdens svakeste strek
Legger ved det beste bildet jeg fikk tatt, men omtrent håpløst å se. Er så vidt til venstre for pila, men tror det bare er jeg som ser den på bildet fordi jeg vet den er derCb testen fikk jeg ikke noe bilde av i det hele tatt som funka.
Så da er det bare å prøve og få sove, og teste videre igjen i morgen....![]()
Jeg fikk svak strek etter fristen lik din på vanlig babyplan 9dpo. Er 6+0 nå![]()