Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg litt mer troa igjen4+2 eller 14dpo! Beklager for alt hysteriet og maset mitt her, altså! Jeg er egentlig en ålreit og oppegående person, jeg lover
Lover også å roe meg litt etter ultralyd om 13 dager, så dere får bare holde ut litt til
Vis vedlegget 358130
Nå har jeg litt mer troa igjenBeklager for alt hysteriet og maset mitt her, altså! Jeg er egentlig en ålreit og oppegående person, jeg lover
Lover også å roe meg litt etter ultralyd om 13 dager, så dere får bare holde ut litt til
Vis vedlegget 358130
Haha, ja! Pga små teite ting som litt mindre symptomer og ikke strekere strek én dag. Må skjerpe meg!Hadde du mistet troen? Det fikk ikke eg med meg en gang!<3 Dine tester er jo awesome

Haha, ja! Pga små teite ting som litt mindre symptomer og ikke strekere strek én dag. Må skjerpe meg!![]()
Me tooSkjønner deg godt! Eg håper jeg får flere symptomer snart!

Jaaa! Se der, du! Nå ble jeg gladLitt sterkere i dag heldigvis![]()

Fin stigningHva tror dere om disse testene? Både stigning og fargen? Føler jo at strekene mine er så svake i forhold til mange andre sine, kanskje dette ikke går allikevel. Den nederste er tatt i dag, på ikm. 14 dpo. Vis vedlegget 358165
Hva tror dere om disse testene? Både stigning og fargen? Føler jo at strekene mine er så svake i forhold til mange andre sine, kanskje dette ikke går allikevel. Den nederste er tatt i dag, på ikm. 14 dpo. Vis vedlegget 358165
Hurraaa!5+1 og dagens tester!
Endelig
Har sluttet å drømme rart(iiik) og har fortsatt lite symptomer, men må vel bare velge å stole på testene![]()
Det er vel nesten ikke til å unngå at man blir litt smågal i denne usikre ventetidenNå har jeg litt mer troa igjen4+2 eller 14dpo! Beklager for alt hysteriet og maset mitt her, altså! Jeg er egentlig en ålreit og oppegående person, jeg lover
Vis vedlegget 358130

Nei, virkelig ikkeDet er vel nesten ikke til å unngå at man blir litt smågal i denne usikre ventetiden![]()
Jaaa! Se der, du! Nå ble jeg gladOg det ble sikkert du også
![]()