Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser veldig lovende utFørste test med svak strek i dag!Tok i kveld på sannsynligvis ikm-dag, så spent på å ta en ny i morgentidlig! Har tatt mange tester de siste par månedene da, og dette er første gang jeg faktisk skimter en strek, og ikke bare innbiller meg det
![]()

Dette ser da meget positivt ut!Sånn, nå er jeg ferdig med testingen![]()

FantastiskTakkHar egentlig ikke fått tilbake mensen etter fødsel for 17 mnd siden. Eller, muligens, hadde litt blødning ved to anledninger. Så har ikke prøvd helt aktivt. Men følte på meg at jeg hadde el for ca. 2 uker siden, så da kjørte vi på
![]()
Jippi!Tydelig sterkere strek på morgenurin i dag!![]()
GratulererTydelig sterkere strek på morgenurin i dag!![]()
Gratulerer så mye13dpo i dag, og positiv digital test! Da ble alt så mye mer virkelig, særlig siden mannen nå tror på resultatet!
Vis vedlegget 357884

Gratulerer så mye

Endelig tror han på deg13dpo i dag, og positiv digital test! Da ble alt så mye mer virkelig, særlig siden mannen nå tror på resultatet!
Vis vedlegget 357884
Hurra!13dpo i dag, og positiv digital test! Da ble alt så mye mer virkelig, særlig siden mannen nå tror på resultatet!
Vis vedlegget 357884
Ja, endelig!Endelig tror han på deg![]()

Fikk denne i går og en med litt sterkere strek i dagHadde MA (uke 10) i mars, og har panikk for at det samme skal skje igjen, men tester hver dag nå for å se at det går rette veien.
ÅååååLever for de der sterke testene dine![]()