Testene våre

Nei, da er det godt gjort! Men SÅ deilig å slippe så lang tid med prøving nå! Må være slitsomt å ha så lange sykluser :(
Ustabile sykluser er kjipt, men noe jeg har hatt hele livet. At en hormonspiral (eller forrige fødsel?) skulle hjelpe på det problemet, hadde jeg ikke trodd :)

Min test 10dpo

Vedlegg

• D90B87B8-7578-4297-B618-C0995A4A484F.jpeg
    D90B87B8-7578-4297-B618-C0995A4A484F.jpeg
    353,5 KB · Visninger: 33
Begynte å kjenne symptomene jeg er vant til ved tr, og måtte teste en gang til i dag :bag: Streken har heldigvis blitt enda litt tydeligere (11dpo).

20210529_212017(1).jpg

I dag fikk jeg positiv digital test ❤️ Har en dårlig følelse ettersom tempen hadde et lite dropp i dag - den har aldri hatt det i tidligere graviditeter. Derfor tok jeg en digital bare for å oppleve den positiv. Redd for at den er negativ igjen i morgen :arghh: Disse dagene her, altså! Tidlig graviditet er ikke for pyser :hilarious: :hungover:

Vedlegg

• IMG_20210530_061526.jpg
    IMG_20210530_061526.jpg
    408,9 KB · Visninger: 56
  • Screenshot_20210530_061657.jpg
    Screenshot_20210530_061657.jpg
    214,2 KB · Visninger: 55
I dag fikk jeg positiv digital test ❤️ Har en dårlig følelse ettersom tempen hadde et lite dropp i dag - den har aldri hatt det i tidligere graviditeter. Derfor tok jeg en digital bare for å oppleve den positiv. Redd for at den er negativ igjen i morgen :arghh: Disse dagene her, altså! Tidlig graviditet er ikke for pyser :hilarious: :hungover:
Jeg har sett flere grafer med større dropp enn det der og tempen går opp igjen og så ned igjen. Jeg ville ikke lagt noe i det :Heartred Men enig i at det ikke er for pyser! Jeg har sluttet å tempe, men hadde et tydelig dropp dagen jeg testet positivt :)

Vedlegg

• 43058C5B-E8E4-4A09-9E01-1E87050A8126.jpeg
    43058C5B-E8E4-4A09-9E01-1E87050A8126.jpeg
    500,7 KB · Visninger: 10
Jeg har sett flere grafer med større dropp enn det der og tempen går opp igjen og så ned igjen. Jeg ville ikke lagt noe i det :Heartred Men enig i at det ikke er for pyser! Jeg har sluttet å tempe, men hadde et tydelig dropp dagen jeg testet positivt :)
Ååå! Du er god! Det var oppløftende å lese! Jeg kommer nok til å tempe i morgen, og hvis den har gått opp igjen da, sier jeg meg ferdig for denne runden. Teit å bli så stressa hvis det ikke betyr noe en gang ❤️

Sniker meg forsiktig inn her. Etter flere tester i går og i dag med det jeg trodde var skyggestreker, så fikk jeg endelig opp et plusstegn på clearblue advanced fertilitetsmonitor i dag tidlig.
Er ca 10-11 dpo i dag ❤

Vedlegg

• 20210530_095210.jpg
    20210530_095210.jpg
    666,2 KB · Visninger: 42
  • 20210530_095326.jpg
    20210530_095326.jpg
    1,5 MB · Visninger: 43
Sniker meg forsiktig inn her. Etter flere tester i går og i dag med det jeg trodde var skyggestreker, så fikk jeg endelig opp et plusstegn på clearblue advanced fertilitetsmonitor i dag tidlig.
Er ca 10-11 dpo i dag ❤
Gratulerer! :woot::Heartred

Måtte bare teste med og uten vann:p 382F766B-EC48-4428-B96D-B1FCAE1101BD.jpeg

Er ca 10-11 dpo i dag ❤
Gratulerer så mye! :Heartred

Måtte bare teste med og uten vann:p
Store mengder hcg! Kanskje det venter seg to spirer der inne :woot:
Uff, håper ikke det, men skulle det være, så få vi gjøre det beste ut av det:p De eldste er jo flinke hjelpere;)

Første test med svak strek i dag! :D Tok i kveld på sannsynligvis ikm-dag, så spent på å ta en ny i morgentidlig! Har tatt mange tester de siste par månedene da, og dette er første gang jeg faktisk skimter en strek, og ikke bare innbiller meg det :hilarious::shy:

Vedlegg

• 20210530_224749.jpg
    20210530_224749.jpg
    395,2 KB · Visninger: 61
Første test med svak strek i dag! :D Tok i kveld på sannsynligvis ikm-dag, så spent på å ta en ny i morgentidlig! Har tatt mange tester de siste par månedene da, og dette er første gang jeg faktisk skimter en strek, og ikke bare innbiller meg det :hilarious::shy:
Her må det være noe på gang ❤️

Sorry for spamming :angelic: Har stigning på testene i dag også! Wuuhu! Øverst er fra i går tidlig, midten i dag tidlig og nederste nå i kveld ❤️ Har troa igjen nå! IMG_20210530_203539.jpg

Her må det være noe på gang ❤️
Ja, det tror jeg og! :joyful: Mannen er litt mer skeptisk, men han har ikke samme testeerfaring som jeg :hilarious:
Syns forresten streken ser svakere ut på det bildet jeg lastet opp her. Måtte forminske kvaliteten på bildet for å få det lastet opp.

Ja, det tror jeg og! :joyful: Mannen er litt mer skeptisk, men han har ikke samme testeerfaring som jeg :hilarious:
Syns forresten streken ser svakere ut på det bildet jeg lastet opp her. Måtte forminske kvaliteten på bildet for å få det lastet opp.
Min erfaring fra forrige svangerskap med disse var at de var SJUKT treige til å sense hcg, så jeg har skikkelig troa! Så gøy ❤️ Prøvd lenge?

Min erfaring fra forrige svangerskap med disse var at de var SJUKT treige til å sense hcg, så jeg har skikkelig troa! Så gøy ❤️ Prøvd lenge?
Takk :Heartred Har egentlig ikke fått tilbake mensen etter fødsel for 17 mnd siden. Eller, muligens, hadde litt blødning ved to anledninger. Så har ikke prøvd helt aktivt. Men følte på meg at jeg hadde el for ca. 2 uker siden, så da kjørte vi på :D

Gratulerer :happy:

Back
Topp