Jeg synes forskjellen på de to ser helt grei ut mtp å være 2 døgn fra hverandre.Hmm da er det litt rart at den nye ikke er mye sterkere... men vi får se! Takk for masse interessante svarnå vet jeg det til evwntuell neste gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes forskjellen på de to ser helt grei ut mtp å være 2 døgn fra hverandre.Hmm da er det litt rart at den nye ikke er mye sterkere... men vi får se! Takk for masse interessante svarnå vet jeg det til evwntuell neste gang!

4+1, 16 dpo
Vet ikke om det er lurt akkurat, men har sett på testene i en app som sammenligner teststrek med kontrollstrek. I forgårs var det 0,12, i går 0,15, og i dag 0,31
selv om jeg ikke syntes den så sterkere ut.
(<1: teststrek er svakest, 1: strekene er like sterke, >1: teststrek er sterkest)
Den heter Premom.Hvilken app er det?

Veldig fin strek4+1, 16 dpo
Vet ikke om det er lurt akkurat, men har sett på testene i en app som sammenligner teststrek med kontrollstrek. I forgårs var det 0,12, i går 0,15, og i dag 0,31
selv om jeg ikke syntes den så sterkere ut.
(<1: teststrek er svakest, 1: strekene er like sterke, >1: teststrek er sterkest)

Den ene er sterkereBlir bekymret nå. Her er fra 6. Desember og 9. Desember. Strekene er virkelig ikke så forskjellige. Syns de ser helt like ut :/
Den ene er sterkere![]()
Det er stor forskjell til at det er kun 3 dager i mellomMen den burde vært mye sterkere? Er såvidt forskjell :/
Det er stor forskjell til at det er kun 3 dager i mellomer du usikker kan du jo høre med legen om å få testet hcg?
Jeg synes det, men det er du som skal bli beroligetSynes du? Skal sjekke hcg i dag og onsdag, men det er for lenge å vente haha!