Testene våre

En tråd i 'Våre bilder og dagbøker' startet av Minimjau, 23 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nagini Glad i forumet

Måtte bare ta en til i går for å forsikre meg om at streken blir sterkere :p 4+1

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  2. Evamor Elsker forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Mine tester. Fikk strimmelen fredag og monitoren lørdag.

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Zoomzoom Flørter med forumet

Make sure testene er fra 9 , 11, og 12 dpo :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  4. Augustspire Elsker forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Min første og eneste test :rolleyes:

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  5. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Tidligtest i går og både tidligtest og vanlig i dag.

Vedlagte filer:

6. babydrømmer87 Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Tok min første test den 1. desember. For en luke i kalenderen! :love017 Første test er tidligtest fra babyplan, dagens er RFSU vanlig test.

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  7. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Det hadde vært litt morsomt da, med teste-adventskalender. :) Jeg tok dessverre første test 2. desember, så får ikke fylt den opp fra start. :joyful:

8. Zoomzoom Flørter med forumet

Jeg tok også første test 1.desember :D og hver dag siden :santa

• Morsom Morsom x 1
  9. babydrømmer87 Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Haha! Var ikke helt planlagt å ta en test hver dag altså, trodde det skulle holde med én positiv :rolleyes: men får et behov når jeg våkner for å se at det faktisk stemmer, skjønner det ikke helt :angelic:

• Enig Enig x 1
  10. babydrømmer87 Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Godt å høre det ikke bare er meg! :angelic: Gjør du det for noen spesiell grunn? Første graviditet her, vet ikke hvorfor, men har så behov for å se det hver dag (sålangt) :rolleyes:

11. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Jeg kommer nok til å teste en uke til eller noe, kjenner et behov for å se at den streken blir sterkere og sterkere.

12. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Dagens :p

Vedlagte filer:

13. xoxojallagirl Glad i forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Her er den jeg tok først natt til 4. Desember. A5BC2D03-954C-4E8D-AC57-1E3C323C7FD5.jpeg

Så tok jeg denne på dagtid 4 desember
    6BB3AE67-896D-40AB-937D-62E8FD10BBF8.jpeg
    Og denne nå i dag, 6. Desember. Syns ikke streken er blitt sterkere :/ kjenner det bekymrer meg veldig. Skal være være betydelig forskjell på 2 dager? 4DE8651D-7DE1-4370-AEDE-D6569FF61D51.jpeg

Nå venter jeg bare på en ny pakke teststrimler! Synd det ikke kommer før mandag/tirsdag! Blir en lang helg haha!

14. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Er det samme følsomhet på strimlene? Jeg synes forresten den fra i dag er mye sterkere.

• Enig Enig x 3
  15. xoxojallagirl Glad i forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Jeg vet ikke, begge er jo fra billig-tester.no, men den strimlen er det første gang jeg tester.
    Men takk! Jeg håper at den er det. Ser også at det ser slik ut på bildet, men synes ikke det er like stor forskjell i virkeligheten haha. Får se når de nye testene kommer etter helga. Da skal det ha blitt kraftigere!

16. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Hvis du ser min post lenger oppe: https://forum.babyverden.no/threads/testene-våre.1988706/page-2#post-25954825

Strimmelen som er rød til høyre der det står HCG er en tidligtest med følsomhet 10, og strimmelen som er hvit (som den på ditt bilde) har følsomhet 25.

• Liker Liker x 1
  17. xoxojallagirl Glad i forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Okei, så streken ville da vært mer kraftig på en sånn rød en. Men jeg er usikker på om den jeg tok først har følsomhet under 25 eller over da. Regner med de kanskje er ganske lik? Eller at den er litt mer sensitiv den første

18. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Er inne og ser på babyplan-tester, og den staven med rosa tupp har følsomhet 25 den også.

19. Zoomzoom Flørter med forumet

Jeg gjør det fordi jeg har mistet så mange ganger, så liker å se at testen blir sterkere :D
    Pluss at jeg har en million tester liggende:hilarious:

20. xoxojallagirl Glad i forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Hmm da er det litt rart at den nye ikke er mye sterkere... men vi får se! Takk for masse interessante svar :D nå vet jeg det til evwntuell neste gang!

Del denne siden