Testene våre<3

Tok ein i stad på jobb :p


0f4689b1defd95b2223d6da27cac935c
 
Hehe - når er din termin ? Når var første dag i siste mens ? Og ca el dato?

Terminen blir 25 januar :) Hadde første dag i siste mens 19 april og positiv el test 30 april. Og med 26 dagers syklus så blir da terminen 25 januar :)
 
Måtte ta en ny digital for å bare se at hcg stiger som normalt :p Men jeg hadde forventet å få 2-3, jeg er jo bare 4+4 i dag! :O

Vis vedlegget 118107
Så bra! Da har du sikkert veldig høy stigning av hcg, kanskje til og med lengre på vei enn du trur? :) mange får ikke 3+ før halvveis i uke 5 eller etter uke 6 faktisk! Jeg fikk 2-3 5+0 og deretter 3+ 5+2
 
Så bra! Da har du sikkert veldig høy stigning av hcg, kanskje til og med lengre på vei enn du trur? :) mange får ikke 3+ før halvveis i uke 5 eller etter uke 6 faktisk! Jeg fikk 2-3 5+0 og deretter 3+ 5+2

Vet at jeg ikke er lengre på vei hvert fall, for tok el tester :)
 
Eller tvillinger selvfølgelig! Spennende! Når har du eventuelt tenkt å gå til ultralyd og finne ut det? :)

Var hos legen i går, så da sendte han henvisning om tidlig ul :) Så nå venter jeg bare på brev i posten :D
 
Oi, en uke det går fort det :D Spennende :D
Ja håper på det! :D arbeidsdagene går veldig fort også skal jeg reise til moren min rett etter jobb på fredag og vær det hele helgen :) så reiser mandag er bare avslapning og tirsdagen er det bare å trippe og telle ned minuttene før timen :D
 
Ja håper på det! :D arbeidsdagene går veldig fort også skal jeg reise til moren min rett etter jobb på fredag og vær det hele helgen :) så reiser mandag er bare avslapning og tirsdagen er det bare å trippe og telle ned minuttene før timen :D

Da kommer nok uka til å gå fort ja :D Deilig det da, så man føler at det går fortere til timen :D
 
ImageUploadedByBV Forum1432193395.670676.jpg
Tatt i dag på morgenurin

ImageUploadedByBV Forum1432193408.194615.jpg
Tatt i går midt på dagen, måtte ta to da jeg ikke forventet positiv i det hele tatt
 
Back
Topp