Testene våre<3

2010948334cfeeddf2eb0ec19d6e2064
72b1234d5b0f8b9569e40b1163659f7a

Den øverste er tatt på tirsdag, den nederste er tatt nå :) på utvannet ettermiddagsurin begge to :) er så stolt :D!! Godt å se at det går fremover :)

Har noen av dere erfaringer med test fra RFSU? Jeg testet positivt 10 dpo med ganske tydelige streker på billigtester jeg tok i tilegg til CB digital som viste 1-2 uker. Dette var på ettermiddagen så jeg ble veldig overrasket for at den slo ut på digitale og var så sterk på de andre! 12 dpo var CB plus enda sterkere (se bilde) og en ny CB digital viste igjen gravid 1-2.

image.jpg

Testoman som jeg er måtte jeg bare teste igjen i går for å se at det var stigning eller ihvertfall sterk positiv. På butikken hadde de kun RFSU sine og jeg testet på kvelden da jeg var 14 DPO og tenkte det skulle gi sterk positiv uansett. Resultatet gjorde meg kjemperedd og trist for den første viste bare svak strek mens den andre viste sterkere men ikke hva jeg forventet etter så sterke 12 dpo. Tenkte de skulle være like sterke som kontrollstreken, selv på kvelden (Se bilde

image.jpg

Trøster meg med at brystene fortsatt er ømme, at jeg er sykt trøtt og at temp. fortsatt er høy.

Noen som har erfaring med lignende opplevelser eller tanker om hvorfor? Hører jo om synkende hcg og at det ofte betyr SA. Skal på UL 11 mai.

Har noen av dere erfaringer med test fra RFSU? Jeg testet positivt 10 dpo med ganske tydelige streker på billigtester jeg tok i tilegg til CB digital som viste 1-2 uker. Dette var på ettermiddagen så jeg ble veldig overrasket for at den slo ut på digitale og var så sterk på de andre! 12 dpo var CB plus enda sterkere (se bilde) og en ny CB digital viste igjen gravid 1-2.

Vis vedlegget 115469

Testoman som jeg er måtte jeg bare teste igjen i går for å se at det var stigning eller ihvertfall sterk positiv. På butikken hadde de kun RFSU sine og jeg testet på kvelden da jeg var 14 DPO og tenkte det skulle gi sterk positiv uansett. Resultatet gjorde meg kjemperedd og trist for den første viste bare svak strek mens den andre viste sterkere men ikke hva jeg forventet etter så sterke 12 dpo. Tenkte de skulle være like sterke som kontrollstreken, selv på kvelden (Se bilde

Vis vedlegget 115470

Trøster meg med at brystene fortsatt er ømme, at jeg er sykt trøtt og at temp. fortsatt er høy.

Noen som har erfaring med lignende opplevelser eller tanker om hvorfor? Hører jo om synkende hcg og at det ofte betyr SA. Skal på UL 11 mai.

Hei :) jeg lurer igrunnen på det samme som deg, men jeg fikk en ok strek med RFSU og dagen etter tok jeg test med A1-testen fra apotek1 og den var betraktelig svakere. Fyrte av en digital på samme urin som A1-testen ble tatt på og den ble positiv.

Rfsu tatt 2 dager over ikm.

image.jpg

A1-test tatt 3 dager etter Ikm. Fikk positiv digital (Gravid 1-2) på samme urin.image.jpg

Hei :) jeg lurer igrunnen på det samme som deg, men jeg fikk en ok strek med RFSU og dagen etter tok jeg test med A1-testen fra apotek1 og den var betraktelig svakere. Fyrte av en digital på samme urin som A1-testen ble tatt på og den ble positiv.

Rfsu tatt 2 dager over ikm.

Vis vedlegget 115476

A1-test tatt 3 dager etter Ikm. Fikk positiv digital (Gravid 1-2) på samme urin.Vis vedlegget 115477

Merkelig med disse testene altså! Men det er jo en strek på den første og en positiv CB digital, så da er du gravid:happy:Spennende å høre om det er noen andre med lignende erfaringer her som kanskje kan berolige oss;)Jeg for min del prøver å tenke at jeg har fått mange positive tester nå og at jeg må slutte å teste mer for det skaper bare bekymring :bored:

Vis vedlegget 115469

Vis vedlegget 115470

Jeg fikk først 1-2 på digital på ikm. Og to dager etter tok jeg en rfsu, den ble det ikke noe veldig sterk strek på. Men 4 dager etter fikk jeg 2-3 på digital.
Mange sier at den er sensitiv, men det er ikke mitt inntrykk.

Da har jeg endelig somlet meg til å ta en my test. Den siste ble tatt på lørdag og den var rimelig svak. Denne testen tok jeg i kveld på meeeget utvanna kveldsurin. Streken kom fram mens det trakk opp i testen og den er betraktelig sterkere :D:Dimage.jpg

ImageUploadedByBV Forum1430934066.276158.jpg

Bilde fra i går. Da var jeg 17 dpo (tror jeg).

Er fryseforsøk så usikker på dpo. Er kanskje 4+4 i dag, satte inn 20/4.

Back
Topp