Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott strek !!Hadde en siste test som jeg tok i dag på gøy! ikke morgenurin heller. Så ble veldig glad for denne sterke streken <3Vis vedlegget 115229
Hadde en siste test som jeg tok i dag på gøy! ikke morgenurin heller. Så ble veldig glad for denne sterke streken <3Vis vedlegget 115229
Jeg er 5+2 i dag altså 22 dpo eller noe sånt da hadde bare en siste test liggende i skapet som jeg ville bruke oppSå flott test! Hvor langt er du på vei? Tror jeg er 12dpo men får ikke så sterke streker som du.
Vis vedlegget 115375
Har noen av dere erfaringer med test fra RFSU? Jeg testet positivt 10 dpo med ganske tydelige streker på billigtester jeg tok i tilegg til CB digital som viste 1-2 uker. Dette var på ettermiddagen så jeg ble veldig overrasket for at den slo ut på digitale og var så sterk på de andre! 12 dpo var CB plus enda sterkere (se bilde) og en ny CB digital viste igjen gravid 1-2.
Vis vedlegget 115469
Testoman som jeg er måtte jeg bare teste igjen i går for å se at det var stigning eller ihvertfall sterk positiv. På butikken hadde de kun RFSU sine og jeg testet på kvelden da jeg var 14 DPO og tenkte det skulle gi sterk positiv uansett. Resultatet gjorde meg kjemperedd og trist for den første viste bare svak strek mens den andre viste sterkere men ikke hva jeg forventet etter så sterke 12 dpo. Tenkte de skulle være like sterke som kontrollstreken, selv på kvelden (Se bilde
Vis vedlegget 115470
Trøster meg med at brystene fortsatt er ømme, at jeg er sykt trøtt og at temp. fortsatt er høy.
Noen som har erfaring med lignende opplevelser eller tanker om hvorfor? Hører jo om synkende hcg og at det ofte betyr SA. Skal på UL 11 mai.
Hei jeg lurer igrunnen på det samme som deg, men jeg fikk en ok strek med RFSU og dagen etter tok jeg test med A1-testen fra apotek1 og den var betraktelig svakere. Fyrte av en digital på samme urin som A1-testen ble tatt på og den ble positiv.
Rfsu tatt 2 dager over ikm.
Vis vedlegget 115476
A1-test tatt 3 dager etter Ikm. Fikk positiv digital (Gravid 1-2) på samme urin.Vis vedlegget 115477
Har noen av dere erfaringer med test fra RFSU? Jeg testet positivt 10 dpo med ganske tydelige streker på billigtester jeg tok i tilegg til CB digital som viste 1-2 uker. Dette var på ettermiddagen så jeg ble veldig overrasket for at den slo ut på digitale og var så sterk på de andre! 12 dpo var CB plus enda sterkere (se bilde) og en ny CB digital viste igjen gravid 1-2.
Vis vedlegget 115469
Testoman som jeg er måtte jeg bare teste igjen i går for å se at det var stigning eller ihvertfall sterk positiv. På butikken hadde de kun RFSU sine og jeg testet på kvelden da jeg var 14 DPO og tenkte det skulle gi sterk positiv uansett. Resultatet gjorde meg kjemperedd og trist for den første viste bare svak strek mens den andre viste sterkere men ikke hva jeg forventet etter så sterke 12 dpo. Tenkte de skulle være like sterke som kontrollstreken, selv på kvelden (Se bilde
Vis vedlegget 115470
Trøster meg med at brystene fortsatt er ømme, at jeg er sykt trøtt og at temp. fortsatt er høy.
Noen som har erfaring med lignende opplevelser eller tanker om hvorfor? Hører jo om synkende hcg og at det ofte betyr SA. Skal på UL 11 mai.