T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 79673
Ikke veldig overbevisende test enda, men jeg er rimelig sikker på at det er noe her..
Sent from my iPhone using BV Forum
![]()
Her er min test fra idag, 10 dpo![]()
Har aldri prøvd rfsu digital, så vet ikke hvor sensitive de er. Men ville ventet til i morgen tidlig med å testet mer, du er ennå ikke nådd ikm, kan være det ikke er nok hcg ennå til å slå ut på den digitale, iallfall ikke med kveldsurin. Lykke tilGlemte å ta bilde, men negativ rfsu digital nå!? Etter to svakt positive. Det var rart?
Den skal slå ut på 25. Ventet fire timer etter jeg hadde tisset, men det holdt kanskje ikke. Satser på i morgen tidlig!Har aldri prøvd rfsu digital, så vet ikke hvor sensitive de er. Men ville ventet til i morgen tidlig med å testet mer, du er ennå ikke nådd ikm, kan være det ikke er nok hcg ennå til å slå ut på den digitale, iallfall ikke med kveldsurin. Lykke til![]()
Se der ja, gratulererVis vedlegget 79971ikm i morgen, endelig et tydelig resultat!
TakkSe der ja, gratulerer![]()
Gratulerer! Gleder meg til tirsdag ( en dag etter IKM), da skal jeg ta en digital test og håper på det samme resultatetVis vedlegget 79971ikm i morgen, endelig et tydelig resultat!