Testene våre ✨

Øverste var 20 dpo, og den under er 18 dpo. Tok blodprøve hos legen når jeg var 13dpo etter flere svake men økende tester. Og svaret jeg fikk fra legen var «forhøyet hcg».

Med begge mine andre lyste to sterke streker med engang. Men jeg testet litt tidlig denne gangen. Litt utålmodig.

Vedlegg

• IMG_4537.jpeg
    IMG_4537.jpeg
    63,9 KB · Visninger: 26
Øverste var 20 dpo, og den under er 18 dpo. Tok blodprøve hos legen når jeg var 13dpo etter flere svake men økende tester. Og svaret jeg fikk fra legen var «forhøyet hcg».

Med begge mine andre lyste to sterke streker med engang. Men jeg testet litt tidlig denne gangen. Litt utålmodig.
Men, fikk du nøyaktig resultat/nivå?

Clear blue testen jeg tok for noen dager siden viste 1-2 uker.
Men, fikk du nøyaktig resultat/nivå?
Hva mener du? Tok ikke urinprøve hos legen. Har ikke sett resultatet men legen konfirmerte at det var forenelig med svanger skap.

Syntes testene hadde holdt seg så like i flere dager med teststreken littegrann svakere enn kontrollstrenen (på make sure som er nederst), men nå ser det bedre ut ja :smiley-bounce012

5+2 :happy:

Vedlegg

• IMG_2397.jpeg
    IMG_2397.jpeg
    477 KB · Visninger: 18
Vurderte å kjøpe en ny, men tenker egentlig at jeg har brukt nok penger på tester :hilarious:
Hehe, det skjønner jeg! Føler det samme. Derfor jeg ikke vil bruke den for tidlig. Men spiller jo ingen rolle om man tester og får 3+ eller om man lar være å teste. Er jo bare fordi jeg søker betryggelse :D

Hehe, det skjønner jeg! Føler det samme. Derfor jeg ikke vil bruke den for tidlig. Men spiller jo ingen rolle om man tester og får 3+ eller om man lar være å teste. Er jo bare fordi jeg søker betryggelse :D
Samme her! Men skal til legen på onsdag og håper det er mulig å få med en hcg der :nailbiting::happy:

Back
Topp