Testene våre ✨

Testet negativt 12 dpo med samme type tester ja, og hadde begynt å spotte litt, så var 100% sikker på at håpet var ute :confused005 Ganske sikker på eggløsning også siden jeg tok tester, men kan jo være det slapp en dag etter jeg trodde. Takk for svar:Heartred
Både 32 og 61 er helt forferdelige tester. Veldig dårlig fargestoff i de. Synes du har fått veldig bra resultater med de :Heartred

I dag fikk jeg «3+» på clear blue. Er 4+4. Fikk «2-3» da jeg var 4+0. synes hcg stiger litt vel fort. Noen som har opplevd det samme?:oops:
Sniker.. fikk 3+ 4+2 i mitt første svangerskap. Hcg samme dag var 1600. Fikk 2-3 12 dpo den gang. Så ja vært bort i lignende og jeg kan bekrefte at de testene kan slå ut tidligere enn ved hcg over 2500 som i følge engelsk bruksanvisning gir 3+ :)

Hei dere! Ønsker gjerne innspill på testrekken min her.

Er bekymret for to grunner: Sen positiv test, og lav hCG 14 dpo, samt at jeg har blødd ganske mye (vanlig mens ca.) fra 14-17 dpo, og spottet brunt siden (i dag var første dag uten). Har tatt ny blodprøve i dag (21 dpo) jeg venter svar på, det blir veldig spennende

Mistet i MA i september, også SA uke 5 i desember, så derfor jeg hadde håper jeg bare kunne hatt «vanlig» forløp denne gangen

Vis vedlegget 455020
Oppdatering: hCG 21 dpo ble målt til 2500! Supergod doblingstid på ca 25 timer der altså. Får kanskje prøve å senke skuldrene litt :)

Dette er jo bare superrart! Eller kanskje ikke så rart?

Har sett de siste dagene at første test for dagen ikke blir så sterk som jeg forventer, er 4+5 nå. Så har tatt test rett etter første nesten, kanskje 10 minutter etter, med betydelig mindre mengde urin. Da blir testen mye sterkere! Har lest bittelitt om hook effekt, kan det være det? Den første gav meg unødige bekymringer :grumpy:

1000020659.jpg

Har noen opplevd at babyplan sine tester ikke gir to streker allikevel?

Jeg fikk to streker på babyplan for én uke siden, nå skal jeg være 4+2 og tok clearblue mandag som viste gravid 1-2, men nå er det kun én strek på babyplan. Begynte i går og få litt brun utflod.
Kan det bety en SA igjen kanskje?

Er dette det man kaller dye stealer? Når testet dere 3+ med clearblue? Tenkte å vente til 5+1 eller 5+2.

Vedlegg

• IMG_7510.jpeg
    IMG_7510.jpeg
    263,4 KB · Visninger: 25
Har noen opplevd at babyplan sine tester ikke gir to streker allikevel?

Jeg fikk to streker på babyplan for én uke siden, nå skal jeg være 4+2 og tok clearblue mandag som viste gravid 1-2, men nå er det kun én strek på babyplan. Begynte i går og få litt brun utflod.
Kan det bety en SA igjen kanskje?
Det kan dessverre være tegn på en kjemisk graviditet ja. Ved 4+2 skulle ClearBlue i utgangspunktet vist 2-3.
Kanskje du kan få en HCG-måling hos legen? :Heartred

Kan være at det er noe galt med den ene BabyPlan testen du tok også. Har du tatt en til?

Dette er jo bare superrart! Eller kanskje ikke så rart?

Har sett de siste dagene at første test for dagen ikke blir så sterk som jeg forventer, er 4+5 nå. Så har tatt test rett etter første nesten, kanskje 10 minutter etter, med betydelig mindre mengde urin. Da blir testen mye sterkere! Har lest bittelitt om hook effekt, kan det være det? Den første gav meg unødige bekymringer :grumpy:

Vis vedlegget 455113
Morgenurin er faktisk det verste å teste på. 2. urin eller ettermiddagsurin gir best utslag :happy:

Tror jeg slår meg til ro med at clear blue ukesindikator ikke er helt til å stole på.
4+0 - 2-3
4+4 - 3+
4+5 - 2-3
5+0 - 3+
5+1 - 2-3

HCG stiger fint så ingen sammenheng her. Kanskje det også kan berolige noen andre

Har sikkert tatt tusenvis av tester ila vår mange år som prøvere. Brukte 7 år på å bli gravid med jenta vår som nå blir 8 i sommer, som kom til ved hjelp av IVF, og 6 mislykkede IVF runder for lille spiren i magen som kom helt uventet helt av seg selv.

Mannen og jeg har vært kjærester i 20 år, ikke brukt prevensjon i 15 av de, og dette er aller første gangen vi får en positiv test uten IVF. Så dette er både skummelt og veldig stas samtidig.

Var 6 uker når jeg tok denne testen, mest bare for å være sikker på at jeg ikke var gravid så jeg kunne ta hostesaft. Man har jo alltid et håp uansett etter så lang tid.

Vedlegg

• IMG_5706.jpeg
    IMG_5706.jpeg
    562,6 KB · Visninger: 22
Det kan dessverre være tegn på en kjemisk graviditet ja. Ved 4+2 skulle ClearBlue i utgangspunktet vist 2-3.
Kanskje du kan få en HCG-måling hos legen? :Heartred

Kan være at det er noe galt med den ene BabyPlan testen du tok også. Har du tatt en til?
Digital tok jeg ikke i dag, den tok jeg da jeg var 3+5.
Tok babyplan idag.

Men dro til FL i dag tidlig og tok blodprøver så får bare vente og se.

Digital tok jeg ikke i dag, den tok jeg da jeg var 3+5.
Tok babyplan idag.

Men dro til FL i dag tidlig og tok blodprøver så får bare vente og se.
Å ja, da misforstod jeg deg! Da kan det være BabyPlan-testen du tok var defekt. Godt du fikk tatt blodprøve :Heartred

I følge babyverden er jeg 5+1 i dag, og i følge flo er jeg 5+4. Fikk kun 2-3 på ClearBlue i dag. Blir litt stressa:sorry:

Back
Topp