ALN89
Forumet er livet
ÅneiEr noe sånt han mener her også. Men nå som han fikk den på digital fikk jeg bare høre at han ikke orket bli glad enda fordi han er så redd jeg mister. Sier han skal bli skikkelig glad når det er litt tryggere.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅneiEr noe sånt han mener her også. Men nå som han fikk den på digital fikk jeg bare høre at han ikke orket bli glad enda fordi han er så redd jeg mister. Sier han skal bli skikkelig glad når det er litt tryggere.![]()
Er noe sånt han mener her også. Men nå som han fikk den på digital fikk jeg bare høre at han ikke orket bli glad enda fordi han er så redd jeg mister. Sier han skal bli skikkelig glad når det er litt tryggere.![]()
Ikke helt sikker, ikke enda i alle fall. Mistet 4+1 sist, så over det. Vet liksom ikke helt hvem jeg skal prate med. Han vil ikke prate, turte aldri ringe mamma i går (vi har et litt vanskelig forhold), bestevenninnen min har mistet 8 ganger så sist jeg fortalte det til henne (4 uker siden) så jeg at hun syntes det var vanskelig. Vil ikke plage henne. Godt jeg kan blåse litt ut her i alle fall!Åneinår er det trygt å bli glad da? 12 uker? Etter fødsel?
Sist gang var han med på alle kontroller.Mannen min er også redd for å glede seg (vi mistet i høst). Jeg tror det hjelper å ta med mannen på ul/legetimer - vanskelig å skjønne at det er ekte for mannen siden ingenting skjer med kroppen hans![]()
Uff! Skjønner det er tungt for deg når du egentlig trenger å prate med han. Og kanskje trenger du at han skal være positiv for dere begge? Men han er nok bare redd og da er det jo veldig vanlig å distansere seg. Bare hans måte å skjerme følelsene sine. Det blir bedre med tiden ♥ håper du finner noen andre du kan prate med i mellomtiden. Klem!Sist gang var han med på alle kontroller.Men nå har han ny jobb det er vanskelig å ta seg fri fra. Blir nok bare oul for han. Sist var han så glad med en gang. Ung og dum som trodde sa bare skjedde gamle eller syke. Nå som han vet bedre et han bare redd. :/
Ja, akkurat sånn er det! Har vel egentlig ingen andre å prate med. Får vente litt til, så blir det vel bedre. Takk for klemmenUff! Skjønner det er tungt for deg når du egentlig trenger å prate med han. Og kanskje trenger du at han skal være positiv for dere begge? Men han er nok bare redd og da er det jo veldig vanlig å distansere seg. Bare hans måte å skjerme følelsene sine. Det blir bedre med tiden ♥ håper du finner noen andre du kan prate med i mellomtiden. Klem!
Er noe sånt han mener her også. Men nå som han fikk den på digital fikk jeg bare høre at han ikke orket bli glad enda fordi han er så redd jeg mister. Sier han skal bli skikkelig glad når det er litt tryggere.![]()
Ehh, det var ikke særlig hyggelig av han?Virker ikke som at sambo bryr seg. Han sa bare at de var ugyldig og at mensn kom på fredag.
Ehh, det var ikke særlig hyggelig av han?![]()
Heldigvis blitt testene raskt sterkere. Plutselig forstår han at dette faktisk er realitet.Tror ikke han tørr å glede seg og velger å være negativ frem til testene er sterkere
Heldigvis blitt testene raskt sterkere. Plutselig forstår han at dette faktisk er realitet.Kanskje du også kan ta en digital for å vise han?
![]()
Da har han ikke noe valg lengre. Heldigvis ikke så lenge tilBlir en digital på ikm dagen![]()
PpphHaha, endelig tok gubben til vett. "Kanskje jeg skal sitte å holde rundt deg litt?" <3![]()
Ååååh **Ppph![]()