Teste 2 ganger?

Skjoldmøya

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg fikk svak positivt på morgenurin i dag. Men sambo tror ikke på den og nekter å bli glad før han ser en sterkere strek. Uansett hvor mye jeg forteller at svak strek også er positiv test. Kan jeg få sterkere strek på en test allerede i kveld? Eller har det ikke noe for seg å teste igjen før i morgen? :)

Jeg ville ventet til i morgen. Hcg dobler seg annenhver dag, så det er ikke sikkert at du får så mye sterkere før om enda en dag (men du får helt sikkert sterkere i morgen). Grunnen til at du bør vente med å teste til i morgen tidlig er at morgenurinen er mer konsentrert. Samtidig så bør du bruke samme "type" urin når du skal sammenligne styrken på to tester :) Masse lykke til :) Og, det stemmer forresten at svak positiv ER positiv :) Du kan jo ta en digital også hvis det hjelper (samboeren din kan jo spandere den siden det er han som er skeptisk) :)

Har en digital liggende. Er det helt garantert at den blir positiv allerede nå? Trodde den var mindre sensitiv. Legger ved bilde av testen. :)

Vedlegg

• 1420395989444.jpg
    1420395989444.jpg
    37,5 KB · Visninger: 112
Den er ikke svak ;) En digital vil nok gi mannen din svaret :P

Kødder du? Den her var jo knallpositiv, hva er galt med samboeren din? :p
Haha, nei si det. ;) Forrige gang var strekene akkurat like sterke. I desember var den sånn som nå og jeg sa til han at den var positiv. Dagen etter begynte jeg å blø og spiren var borte. Da var jeg en hel uke lengre enn hva jeg er nå. Men jeg har troa, får vise han med digital i morgen :)

Haha, nei si det. ;) Forrige gang var strekene akkurat like sterke. I desember var den sånn som nå og jeg sa til han at den var positiv. Dagen etter begynte jeg å blø og spiren var borte. Da var jeg en hel uke lengre enn hva jeg er nå. Men jeg har troa, får vise han med digital i morgen :)
Gjør det, jeg hadde enda svakere test (samme type) og fikk opp på digital og da var jeg 3+2 :)

Gjør det, jeg hadde enda svakere test (samme type) og fikk opp på digital og da var jeg 3+2 :)
Visste ikke at det var mulig så tidlig jeg. Hadde ikke tenkt til å teste før fredag. Men så fikk jeg testene i posten og tok en bare for morro skyld. Forventet ikke noe positivt resultat i det hele tatt! ;)

jeg måtte ta en digitaltest selv noen dager etter første positive, blir liksom mer sikkert når det står gravid + at det var med ukeindikator (y) :)

Tusen takk! :D Har tatt en billigstest også, og den var MYE sterkere enn den i går. Ingen tvil om at hcg nivået stiger. :)

Sambo sier mine tester er ugyldig så lenge streken er svakere enn kontrollstreken :p
Er noe sånt han mener her også. Men nå som han fikk den på digital fikk jeg bare høre at han ikke orket bli glad enda fordi han er så redd jeg mister. Sier han skal bli skikkelig glad når det er litt tryggere. :(

Back
Topp