Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med positiv test! Hurra!!!frys eller fersk forsøk? Uansett for en glede! Nå må denne spiren holde seg fast i ni mnd
![]()
Hurra!!Gratulerer så mye med pos test!
Klarer du å holde deg fra å si det til mannen helt til onsdag?![]()
Gratulerer så myeDa fikk du rett, jeg har oppfattet deg som positiv hele veien. Gøy med klaff på første!
Ja har vært veldig positiv til dette![]()
Fikk høre at det kan være var eneste, hvertfall beste mulighet til å få barn siden mine eggledere er helt tette.
ble veldig godt tatt imot i porsgrunn og har bare gode opplevelser av dette![]()
Har følt det på meg hele tiden, men å få det bekreftet er jo helt utrolig uansett. Beste følelsen![]()
Så herlig! Vi fikk det til på første fersk forsøk vi også! Hadde ikke sett en eneste positiv gravidtest på over 4 år! Herlig syn for å si det slik!Takk for det❤
Er første ferskforsøk så dette var gøyklarer liksom ikke helt å tro det vi har prøvd i over 3 år så er litt uvirkelig, men helt fantastisk
![]()
Gleder meg til å teste igjen i morgenmen kjenner at jeg er litt redd for at streken skal være borte, nesten for godt til å være sant at prøvetiden kanskje er over nå og vi skal få baby
![]()
Men hadde gått 14-15 dager siden ovitrelle ble satt, og selv om streken var svak så var det farge på den og både meg og mannen så den tydelig![]()
Og har aldri sett strek før når det ikke har vært det.
Får prøve å være positiv nå også. Jeg er så rar hehe, har vært så sikker hele tiden men når testen slår ut så kommer nervene![]()
Håper på sterkere kryss imorgen![]()
Dette skal nok gå så bra så, måtte bare få ut noen tanker![]()
Det skal gå bra!Legge ut bilde av testen?
Kjøpte du dobbeltpakke så du har igjen én til CB+?
Det skal gå bra!Legge ut bilde av testen?
Kjøpte du dobbeltpakke så du har igjen én til CB+?