Teste 12 dpo ?

Gratulerer så mye med positiv test!!! :)):))

Gratulerer med positiv test! Hurra!!! ❤️ frys eller fersk forsøk? Uansett for en glede! Nå må denne spiren holde seg fast i ni mnd :)

Gratulerer med positiv test! Hurra!!! ❤️ frys eller fersk forsøk? Uansett for en glede! Nå må denne spiren holde seg fast i ni mnd :)

Takk for det❤
Er første ferskforsøk så dette var gøy ;) klarer liksom ikke helt å tro det vi har prøvd i over 3 år så er litt uvirkelig, men helt fantastisk :D:D

Så gøy med så mange gratulasjoner :-) takk skal dere ha :-) jeg er så glad nå, helt utrolig :D:D

Har lyst til å inn i mai-forum nå, men får vell vente til streken blir sterkere. Er kanskje litt tidlig å melde seg inn der før jeg har passert ikm :-P

Gratulerer så mye :D Da fikk du rett, jeg har oppfattet deg som positiv hele veien. Gøy med klaff på første!

Hurra!! :D Gratulerer så mye med pos test!

Klarer du å holde deg fra å si det til mannen helt til onsdag? ;)

Hurra!! :D Gratulerer så mye med pos test!

Klarer du å holde deg fra å si det til mannen helt til onsdag? ;)

Takk :D

Hehe nei det gikk ikke, han merket at jeg skjulte noe med en gang jeg kom hjem siden jeg smilte og var så overglad :-P og det var jo bare en ting han kunne tenke at det var :-)
Ville bare ikke gi han falske forhåpninger men har jo hørt at en strek er en strek og det var jo tydelig at det var noe der, er bare litt uvirkelig og utrolig :D:D
Må nok ta 100 tester for å være sikker hehe. Men viste han testen og han så krysset med en gang ;)
Har aldri fått positiv test siden jeg hadde Sa I 2012 så det er jo virkelig

Gratulerer så mye :D Da fikk du rett, jeg har oppfattet deg som positiv hele veien. Gøy med klaff på første!

Ja har vært veldig positiv til dette:-)
Fikk høre at det kan være var eneste, hvertfall beste mulighet til å få barn siden mine eggledere er helt tette.

ble veldig godt tatt imot i porsgrunn og har bare gode opplevelser av dette :-)

Har følt det på meg hele tiden, men å få det bekreftet er jo helt utrolig uansett. Beste følelsen :D:D

Ja har vært veldig positiv til dette:-)
Fikk høre at det kan være var eneste, hvertfall beste mulighet til å få barn siden mine eggledere er helt tette.

ble veldig godt tatt imot i porsgrunn og har bare gode opplevelser av dette :-)

Har følt det på meg hele tiden, men å få det bekreftet er jo helt utrolig uansett. Beste følelsen :D:D

Klart det er den beste følelsen i verden. Nå blir det maibaby på deg :D

Takk for det❤
Er første ferskforsøk så dette var gøy ;) klarer liksom ikke helt å tro det vi har prøvd i over 3 år så er litt uvirkelig, men helt fantastisk :D:D
Så herlig! Vi fikk det til på første fersk forsøk vi også! Hadde ikke sett en eneste positiv gravidtest på over 4 år! Herlig syn for å si det slik!

Nyt det! :) hver dag er like gøy å se to streker på en ny pinne ;)

Gleder meg til å teste igjen i morgen:-) men kjenner at jeg er litt redd for at streken skal være borte, nesten for godt til å være sant at prøvetiden kanskje er over nå og vi skal få baby :-)
Men hadde gått 14-15 dager siden ovitrelle ble satt, og selv om streken var svak så var det farge på den og både meg og mannen så den tydelig :-)
Og har aldri sett strek før når det ikke har vært det.
Får prøve å være positiv nå også. Jeg er så rar hehe, har vært så sikker hele tiden men når testen slår ut så kommer nervene:-P

Håper på sterkere kryss imorgen :-)
Dette skal nok gå så bra så, måtte bare få ut noen tanker :-)

Gleder meg til å teste igjen i morgen:-) men kjenner at jeg er litt redd for at streken skal være borte, nesten for godt til å være sant at prøvetiden kanskje er over nå og vi skal få baby :-)
Men hadde gått 14-15 dager siden ovitrelle ble satt, og selv om streken var svak så var det farge på den og både meg og mannen så den tydelig :-)
Og har aldri sett strek før når det ikke har vært det.
Får prøve å være positiv nå også. Jeg er så rar hehe, har vært så sikker hele tiden men når testen slår ut så kommer nervene:-P

Håper på sterkere kryss imorgen :-)
Dette skal nok gå så bra så, måtte bare få ut noen tanker :-)

Det skal gå bra! :) Legge ut bilde av testen? ;)

Kjøpte du dobbeltpakke så du har igjen én til CB+?

Ja kjøpe dobbeltpakke, men ville la det gå en dag i mellom så tar den siste imorgen :-)

Klarer ikke å få lastet det opp, men ser mer ut som en skyggestrek på det bilde jeg har tatt, ble et dårlig bilde.
Det står at filen er for stor

2015-09-08 12.18.06.jpg

Fikk det til nå:-) men som sagt veldig dårlig bilde, håper at du kan se noe, den ble sterkere etter en stund, men var også sterkere i virkeligheten

Ser streken. :) Hvor lenge etter dypping ble bildet tatt? Skjønner at du ville vente to dager. ♡

Back
Topp