ElskerJesus♡
Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Yeeesss!! Der satt spiro igjen, og eg fekk desse strekane idag og 2024 kan crack open! Må det berre gå veien denne gang
Vis vedlegget 403610
Gratulerer med en liten spire!Yeeesss!! Der satt spiro igjen, og eg fekk desse strekane idag og 2024 kan crack open! Må det berre gå veien denne gang
Vis vedlegget 403610
Elsker detYeeesss!! Der satt spiro igjen, og eg fekk desse strekane idag og 2024 kan crack open! Må det berre gå veien denne gang
Vis vedlegget 403610
Gratulerer så myeYeeesss!! Der satt spiro igjen, og eg fekk desse strekane idag og 2024 kan crack open! Må det berre gå veien denne gang
Vis vedlegget 403610
Jaaa, håpe me er mange som kan melde seg inn her etterkvart 1.Januar terminene er vell rundt 12dpo nå, så ramle vell snart inn ❤Gratulerer!
Jeg håper å joine denne gruppen!
Ja, klaffer det på første forsøk her så kommer jeg inn med termin 27.01.Jaaa, håpe me er mange som kan melde seg inn her etterkvart 1.Januar terminene er vell rundt 12dpo nå, så ramle vell snart inn ❤
Ååh, håper det er uskyldig ❤ har du testa mykje?Jeg er 13. dpo og termin 2. januar! Men jeg spotter og småblør litt så vi får se. Her er testen fra i morges;
Jeg har testa en gang om dagen ca. Tror vel at så lenge hcg øker, jeg ikke har smerter og mye blod som en mens så går det bra? Nederste er dagens test, så vil si det er fin progresjon! 10-14 dpoÅåh, håper det er uskyldig ❤ har du testa mykje?
Er mange som spotter/småblør ved ikm ved positiv test.Jeg har testa en gang om dagen ca. Tror vel at så lenge hcg øker, jeg ikke har smerter og mye blod som en mens så går det bra? Nederste er dagens test, så vil si det er fin progresjon! 10-14 dpo
Ja absoluttJeg har testa en gang om dagen ca. Tror vel at så lenge hcg øker, jeg ikke har smerter og mye blod som en mens så går det bra? Nederste er dagens test, så vil si det er fin progresjon! 10-14 dpo
Takk for respons! Er jo litt nervepirrende dette her, så det er deilig å få bekrefta at man har ok progresjon!Ja absolutt
Det ser lovende ut dette her13dpo, 3+6
Blei bekymra av den morgentesten. Eg våkna kl 05:30 med mini og var på do. La meg igjen litt seinare og sov til 09:15, så blei liksom egentlig 2.urin då. Men likavell svak. Har ikkje drukke idag og testa igjen nå 11:45 og den blei mykje sterkare. Litt meir ro då. Burde igrunn ikkje stressa sånn, men er lettere sagt enn gjort. Nederste test er våt, erfaringsmessig blir den sterkere når den er tørr
Vis vedlegget 403880