Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok den som viser + eller minus.Jeg ser jo streker her. Hva slags clearblue tok du?

Ja bare forvirrende de andre testene ikke slår ut!Jeg ser også to streker der![]()
Hmm, kan hende du tok vanlig versjon og ikke tidlig og da tar det litt tid før den slår ut. Kanskje verdt å sjekke hvor sensitiv den er?Jeg tok den som viser + eller minus.
Ja tok den som var tidlig. Idag tidlig tok jeg også rfsu sin tidlig og den slo ikke ut. Får se om mensen kom som planlagt og evt teste igjen daHmm, kan hende du tok vanlig versjon og ikke tidlig og da tar det litt tid før den slår ut. Kanskje verdt å sjekke hvor sensitiv den er?
Gjør det! Håper virkelig at den ikke dukker opp og du får et klart svarJa tok den som var tidlig. Idag tidlig tok jeg også rfsu sin tidlig og den slo ikke ut. Får se om mensen kom som planlagt og evt teste igjen dablir forvirra
Jeg har har rfsu nå, de er elendige. De er fortsatt svake hos meg som nå er på 19dpo.. aldri vært nå fan av rfsu sine, da de både gir skyggestrek og er veldig dårlige. Hørt mange sagt at de ikke liker de og gir dårlig streker. Og det er jeg helt enige i.Ja tok den som var tidlig. Idag tidlig tok jeg også rfsu sin tidlig og den slo ikke ut. Får se om mensen kom som planlagt og evt teste igjen dablir forvirra
Jeg tok clearblue i dag, den slo ut 1-2 gravidHar tatt flere tester, noen mer svake enn andre. Makesure sin slo ut i dag ogs
GratulererJeg tok clearblue i dag, den slo ut 1-2 gravidHar tatt flere tester, noen mer svake enn andre. Makesure sin slo ut i dag også
Tusen takkGratulererHvor mange dpo er du?