Test

V-40870820

Andre møte med forumet
Første gang jeg har fått noe strek på disse men fikk ikke gravid på clearblue og en annen test jeg tok. Er disse positive tro?? Er 9dpo idag. Blir veldig usikker .

Vedlegg

• 20260913_095823.jpg
    20260913_095823.jpg
    484,5 KB · Visninger: 36
  • image-1789285676902.jpg
    image-1789285676902.jpg
    65,9 KB · Visninger: 36
Hmm, kan hende du tok vanlig versjon og ikke tidlig og da tar det litt tid før den slår ut. Kanskje verdt å sjekke hvor sensitiv den er?
Ja tok den som var tidlig. Idag tidlig tok jeg også rfsu sin tidlig og den slo ikke ut. Får se om mensen kom som planlagt og evt teste igjen da :) blir forvirra

Ja tok den som var tidlig. Idag tidlig tok jeg også rfsu sin tidlig og den slo ikke ut. Får se om mensen kom som planlagt og evt teste igjen da :) blir forvirra
Gjør det! Håper virkelig at den ikke dukker opp og du får et klart svar ❤️ absolutt ikke greit hvis disse positive du fikk er falske

Jeg har har rfsu nå, de er elendige. De er fortsatt svake hos meg som nå er på 19dpo.. aldri vært nå fan av rfsu sine, da de både gir skyggestrek og er veldig dårlige. Hørt mange sagt at de ikke liker de og gir dårlig streker. Og det er jeg helt enige i.

Back
Topp