Test & termin

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Jeg stusser litt på hvor langt jeg er på vei.. I følge kalkulatoren på bv er jeg 5 uker idag, da jeg vet nøyaktig hvilken dag som var første dag i forrige mens, og klokkeklar syklus på 28 dager. Men cbd test idag viste 1-2 uker. Hvem stoler jeg på? Er ikke såååå nøye, får jo vite riktig hos legen etterhvert, men vil jo gjerne få de første mest kritiske ukene unnagjort :p
 
Har du mye symptomer? Vi produserer alle HCG forskjellig, så det kan jo være du er en av dem som produserer sent. I TEORIEN burde jo testen vist 2-3 eller 3+, men alt er sikkert fint likevel. Du kan ta en ny test om noen dager, viser det stigning er nok alt flott, gjør det ikke det ville jeg nok bedt om HCG-prøve hos legen. For meg var lavt utslag på test det første som gjorde at jeg ble bekymret for MA/SA, og min ble aldri høyere heller-og jeg mistet. Men vent noen dager med å bekymre deg i alle fall! :)
 
Ta hcg prøve hos legen to-tre ganger og se om du har stigning! Spiller ingen rolle hvor lav hcg dj har så lenge det stiger, for alle har forskjellig mengde hcg uten at det nødvendigvis er noe galt.

Kanskje du var rett under grensa til å få 2-3 uker (man må ha minst 200 ml hcg for å få 2-3 uker)
 
Jeg er ikke bekymret faktisk, bare stusset på om de regner ut hvor langt man er på vei på forskjellig vis, eller kanskje ikke jeg hadde el når jeg trodde jeg hadde det?
Har endel symptomer til å være såpass tidlig ja, murringer nederst i mage/korsrygg, ømme bryst, oppblåst mage, trøtt, kvalm, svimmel :p Er akkurat som jeg var med nr 1, og har en god følelse denne gangen, derfor ikke bekymra enda.. (Har mistet 4 ganger tidligere, men da hadde jeg også dårlig følelse..)
 
Jeg er ikke bekymret faktisk, bare stusset på om de regner ut hvor langt man er på vei på forskjellig vis, eller kanskje ikke jeg hadde el når jeg trodde jeg hadde det?
Har endel symptomer til å være såpass tidlig ja, murringer nederst i mage/korsrygg, ømme bryst, oppblåst mage, trøtt, kvalm, svimmel :p Er akkurat som jeg var med nr 1, og har en god følelse denne gangen, derfor ikke bekymra enda.. (Har mistet 4 ganger tidligere, men da hadde jeg også dårlig følelse..)

En god følelse er bra tenker jeg :) har også en god følelse denne gangen, noe jeg ikke hadde sist da jeg mistet. Første gangen ante jeg fred og ingen fare :p

Hva har du tenkt å gjøre da? Har du billigstrimler som du kan ta hver dag? Da kan du jo se om de blir litt sterkere for hver dag. Blir de det, er jo det et godt tegn.
 
Legen regner ut slik du har gjort. Første dag i siste mens... Noe annet svar får man ikke før UL :-D er selv 5+4 i dag, men har en del symptomer tidligere denne gang enn sist, så lurer på om jeg kan være noen dager mer..... Går bare utifra første dag i siste mens jeg :-D
 
En god følelse er bra tenker jeg :) har også en god følelse denne gangen, noe jeg ikke hadde sist da jeg mistet. Første gangen ante jeg fred og ingen fare :p

Hva har du tenkt å gjøre da? Har du billigstrimler som du kan ta hver dag? Da kan du jo se om de blir litt sterkere for hver dag. Blir de det, er jo det et godt tegn.

Ingen billigstrimler i hus nei :p Tenker å hamstre et par cbd til, så jeg kan ta for å se om det stiger..
 
Back
Topp