test på ullbody..

Har ull fra HM, Name It, Cubus, Joha, Janus, Claire Dk.. er så godt fornøyd med alle jeg!! :)

ORIGINAL: KatrineH

ORIGINAL: leeloo83

Har en name it ullbody som jeg er veldig fornøyd med, og bonus at det er kjempe fin farge på den[:)]. (det var hvertfall veldig fin farge før jeg gikk litt bananas med vaskemaskina og flekkfjerner[;)])

Jeg prøvde en ny body fra Name It i dag... å den å var knall.. og må si som leeloo... bonus for fargene..!!!!!

Sign! Elsker ullbodyene/settene fra Name It!! [:D]

Jeg liker både Janus barneull og den typen Joha som er avbildet (bare lang arm da selvfølgelig), vi har en del av de. Et lite minus er at det ser ut som Janus sin fort kan slites hull i [8|]. Men de er mine favoritter uansett.

Ellers har vi og en del reflex og claire&facts (ganske likt reflex egentlig) - altså ull/bomull. De er som testene sier litt vanskeligere å holde skikkelig rene fordi jeg vasker de på ullprogram. Hvis snuppa har gulpa en del på de kan de virke litt stive oppi halsen.

Sånn litt på siden: er det flere som har noe av den tykke Joha-ulla (utenpådress o.l.) som ikke er så begeistra for de? Tvillingene har en hver, og de nupper noe sinnsykt, og litjmann sin gikk det hull på tvert. Hadde selvsagt rota bort kvitteringa ...
Angrer på at jeg ikke kjøpte nøstebarn likevel (de er jo en del dyrere). Har en etter storebror som passer neste vinter og tenkte å kjøpe til en da...

Vi har ullundertøy fra Devold, Stillongs og Cubus, liker det kjempegodt! Må ha noe annet på innsiden siden de er atopikere

ORIGINAL: Amavic

Nå har jeg ikke prøvd noe annet enn Devold, men kan si med handa på hjertet at det er kjempedeilig [:)]

enig med du. devold er jeg kjempe fornøyd med også :-) også var jeg så heldig å komme over 70% på det i helgen :-)

er veldig fornøyd med ull tøyet vi har fra name it, Bånsull, hm og tom og trine.
Cubus også, men de blir veldig tynne etter noen vask!

Skulle gjerne hatt alle ullklær fra f.eks. Nøstebarn, men nå er jeg ikke lottomillionær så da får vi heller nøye oss med ullklær som er kjemisk behandlet og er billigere.

Ser noen har nevnt en ullbukse (strømpebukse) som janus har, ja den er totalt ubrukelig. Kjøpte to-tre sånne til storebror da han var baby, de er så og si ubrukt for de er rett og slett ubrukelige.

ORIGINAL: *fulliull*

Aldri vært fornøyd med de fra cubus.. de blir fort tynne etter noen vask. Enig i at janus tipsy er dårlige.. virker ikke veldig varme. Og Joha sitt syns jeg ikke noe veldig om heller..
Men er alltid veldig fornøyd med Spar Kjøp sitt "TomTrine" ulltøy

og reflex sine:-)

TomTrine fra sparkjøp er kjempe gode, og name it sine ullundertøy er knall[;)] Har en body fra h&m, ikke fått brukt den så masse enda, men virker helt ok, ok pris var det og[;)]

Har fra Janus (ikke tipsy) og cubus og er fornøyd med begge :)

Jeg fikk et sett fra McKinley..Som jeg syntes er SUPER deilig!!! neste gang jeg skal kjøpe, blir det nok McKinley igjen!!

Back
Topp