test på ullbody..

sicret

Forumet er livet
VIP
Storebror er atopisk og tåler ikke ull, men nameit ullen tåler han så den er eg fornøyd med iallefall[:D]

mitt tips te ull som ikke var i testen[:D]

Syns reflex sitt var kjempe bra å.. likte passformen..! også var det herlig lilla farge...

Nå har jeg ikke prøvd noe annet enn Devold, men kan si med handa på hjertet at det er kjempedeilig [:)]

Aldri vært fornøyd med de fra cubus.. de blir fort tynne etter noen vask. Enig i at janus tipsy er dårlige.. virker ikke veldig varme. Og Joha sitt syns jeg ikke noe veldig om heller..
Men er alltid veldig fornøyd med Spar Kjøp sitt "TomTrine" ulltøy

ORIGINAL: *fulliull*

Aldri vært fornøyd med de fra cubus.. de blir fort tynne etter noen vask (men må legge til at jeg kun har hatt den serien med sauer på). Enig i at janus tipsy er dårlige.. virker ikke veldig varme. Og Joha sitt syns jeg ikke noe veldig om heller..
Men er alltid veldig fornøyd med Spar Kjøp sitt "TomTrine" ulltøy

Er mest fornøyd med Janus (Ridder-serien) og Cubus! [:)] Nøstebarn sine krymper veldig i vask. Liker Nøstebarn sin ullprodukter ellers, men ikke ullundertøyet. HM sitt ullundertøy syns jeg også er greie, men de har litt for åpen hals. Devold syns jeg klør noe helt sinnssykt [&:]

ORIGINAL: Lille Clementine

Er mest fornøyd med Janus (Ridder-serien) og Cubus! [:)] Nøstebarn sine krymper veldig i vask. Liker Nøstebarn sin ullprodukter ellers, men ikke ullundertøyet. HM sitt ullundertøy syns jeg også er greie, men de har litt for åpen hals. Devold syns jeg klør noe helt sinnssykt [&:]

Devold sine klør? Ulltøyet jeg har fra Devold er så herlig inni.. Hum!! [8D]

Har en name it ullbody som jeg er veldig fornøyd med, og bonus at det er kjempe fin farge på den[:)]. (det var hvertfall veldig fin farge før jeg gikk litt bananas med vaskemaskina og flekkfjerner[;)])

Jeg har vært veldig fornøyd med Troll sin ull jeg.
Storebror har hatt ulltøy derfra et par år nå. Syns de er gode og myke. Han hadde mye eksem de første åra, men denne ulla gikk veldig bra å bruke likevel.
Var også veldig fornøyd med Cubus sin ull/bomull pysj da han var et år, men ikke veldig fornøyd med den vi hadde i fjor.

Prøvde en NameIt-body i fjor, men den ble det hull på med en gang, rett og slett etter første gangs bruk var det hull ved merkelappen i nakken. Ikke akkurat et sted som blir lett slitt vil jeg påstå. Får håpe de er bedre i år.

ORIGINAL: leeloo83

Har en name it ullbody som jeg er veldig fornøyd med, og bonus at det er kjempe fin farge på den[:)]. (det var hvertfall veldig fin farge før jeg gikk litt bananas med vaskemaskina og flekkfjerner[;)])

Jeg prøvde en ny body fra Name It i dag... å den å var knall.. og må si som leeloo... bonus for fargene..!!!!!

ORIGINAL: Amavic

ORIGINAL: Lille Clementine

Devold sine klør? Ulltøyet jeg har fra Devold er så herlig inni.. Hum!! [8D]

Ja, nå vet jeg hvilke du mener! Fikk en annen type Devold i gave nå nylig, og de er jo superdeilige! Har to lag på en måte. [:D] Så da er visst Devold ok likevel.

liker janus best, men er også veldig fornøyd med cubus [:D]

Fornøyd med nameit og hm :)

ORIGINAL: KatrineH

Syns reflex sitt var kjempe bra å.. likte passformen..! også var det herlig lilla farge...

Hvor får man kjøpt reflex ulltøy?

Liker veldig godt tom&trine fra sparkjør, jeg også! 

Jeg har falt for cubus sin og reflex..
Syns det virker litt som om tomogtrine klør på jenta..hun sutrer når hun har den på..

Jeg har så å si alt av Name it ulla... så mye fint!! Pg god passform til lille... Eneste negative er at de er litt åpne i halsen!
Ellers liker jeg Janus med ull og silke!
Og lilla reflex selvsagt.. Bortsett fra hel drakten, helt merkelig passform!! Skikkelig kort og kjempebrei, passer i alle fall ikke til mini her som er lang og ikke fullt så brei[8D]
Og Tom og Trine - funnet ei lue som er helt fantastisk! Super passform - stripete en! Love it![:D][:D]

Men generellt - elsker ull! Kanskje ikke vanskelig å se...[:D]

Atopisk tulle her, og kan ikke ha ull direkte på kroppen. Men liker veeeldig godt cubus sitt som er blanding av bomull og ull, og petit betau (eller hvordan det nå skrives...) De har bomull inn mot huden og sååå godt og mykt[:D]

Back
Topp