http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article624156.ece
er du enig eller er det plagg som du er fornøyde med som ikke er med i testen?
er du enig eller er det plagg som du er fornøyde med som ikke er med i testen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *fulliull*
Aldri vært fornøyd med de fra cubus.. de blir fort tynne etter noen vask (men må legge til at jeg kun har hatt den serien med sauer på). Enig i at janus tipsy er dårlige.. virker ikke veldig varme. Og Joha sitt syns jeg ikke noe veldig om heller..
Men er alltid veldig fornøyd med Spar Kjøp sitt "TomTrine" ulltøy
ORIGINAL: Lille Clementine
Er mest fornøyd med Janus (Ridder-serien) og Cubus! [:)] Nøstebarn sine krymper veldig i vask. Liker Nøstebarn sin ullprodukter ellers, men ikke ullundertøyet. HM sitt ullundertøy syns jeg også er greie, men de har litt for åpen hals. Devold syns jeg klør noe helt sinnssykt [&:]
ORIGINAL: leeloo83
Har en name it ullbody som jeg er veldig fornøyd med, og bonus at det er kjempe fin farge på den[:)]. (det var hvertfall veldig fin farge før jeg gikk litt bananas med vaskemaskina og flekkfjerner[;)])
ORIGINAL: Amavic
ORIGINAL: Lille Clementine
Er mest fornøyd med Janus (Ridder-serien) og Cubus! [:)] Nøstebarn sine krymper veldig i vask. Liker Nøstebarn sin ullprodukter ellers, men ikke ullundertøyet. HM sitt ullundertøy syns jeg også er greie, men de har litt for åpen hals. Devold syns jeg klør noe helt sinnssykt [&:]
Devold sine klør? Ulltøyet jeg har fra Devold er så herlig inni.. Hum!! [8D]