DramaQueen
Forumet er livet
http://www.nettavisen.no/nyheter/article2755646.ece
Hadde dere turt å latt deres babyer være forsøkskaniner?
Hadde dere turt å latt deres babyer være forsøkskaniner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Agrestic1
Fytti katta, håper virkelig de 20 som mottar disse invitasjonene stiller seg kjempe kritisk til dette. Hadde ikke latt det mest dyrbare jeg har her i livet bli utsatt for det der. FHI kan suge seg en viss plass, moralskt ansvar overfor resten av verden my ass[:@]
ORIGINAL: Chelsea.
Hvordan mener dere en vaksine skal prøves ut da??
Slutt å kjør i folk alt mulig drit og la kroppen fungere som den er ment, nemlig å ordne opp selv uten all denne driten vi skl kjøres i oss.
Slutt å kjør i folk alt mulig drit og la kroppen fungere som den er ment, nemlig å ordne opp selv uten all denne driten vi skl kjøres i oss.
Hehe..saklig innlegg. Denne "dritten" beskytter oss mot en alvorlig influensa. Hadde aldri turt å la være å ta den..
ORIGINAL: Grete71
Og HVIS vaksina er så godt testa, hvorfor da teste den på små bebisser? Og kun å følge dem opp i et usselt år? Skulle heller vært resten av livet...
Hehe..saklig innlegg. Denne "dritten" beskytter oss mot en alvorlig influensa. Hadde aldri turt å la være å ta den..
ORIGINAL: janpanmarsipan
Enn om noen år så viser det seg at vaksina ikke var bra for babyene, men disse foreldrene har tatt den avgjørelsen å la sine barn være prøvekaniner. Og barna blir alvorlig syke. Hvordan skal barna som ikke hadde noe å si den gangen de var prøvekaniner klare å forstå sine foreldre som tok denne avgjørelsen.
Jeg har ingen barn nå, men aldri i verden om jeg hadde tillatt at mine barn skulle ha vært prøvekaniner for denne vaksina. Det er vel mange av oss som er født på 70 og 80 tallet som har vært prøvekaniner for staten med denne hjernehinnebetennelse vaksina som var for mange år siden. Og vi fikk ikke vite om vi fikk ekte vaksine eller placebo sprøyta! Og flere har fått ettervirkinger av den vaksina.