Termintråden

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Er det noen som kunne tenke seg å ta over ansvaret for den? Jeg bruker bare app'en, så er redd det er litt knotete å få redigert så stort innlegg da?!

Om ingen som har vært her lengre sier seg frivillig, kan jeg ta den jeg. Må bare stalke de andre sine termintråder litt først i så fall ;)

Om ingen som har vært her lengre sier seg frivillig, kan jeg ta den jeg. Må bare stalke de andre sine termintråder litt først i så fall ;)
Så bra! :) Det har vært oppe før også, men jeg tror ikke det var noen som meldte seg da..

Så bra! :) Det har vært oppe før også, men jeg tror ikke det var noen som meldte seg da..

Jeg spurte nettopp ansvarlig hvor jeg kunne skrive meg på tråden, og fikk ikke noe svar, så det virket ikke som det var noe nei. Jeg skal sette meg inn i det i løpet av dagen å se om det er noe jeg kan få til :) kan vel ikke være så komplisert.

Hva med tråden som ligger øverst nå forresten? Mamma07og09 sin? Har ikke sett den før nå.

Hva med tråden som ligger øverst nå forresten? Mamma07og09 sin? Har ikke sett den før nå.
Det er den tråden jeg mener :) Mamma07og09 er ikke lenger på dette forumet. Derfor trenger vi noen til å ta over oppdateringen :)

Det er forresten også i den tråden du da skriver deg på terminlisten ;) Man skriver seg på med et vanlig innlegg der, og den som er ansvarlig for tråden oppdaterer og fyller inn i listen når den har mulighet :)

Oki. Blir det da å samle alle over i en ny tråd?

Du må opprette en ny tråd ja, men kan jo bruke hennes som mal. Altså kopiere det hun har. Så må du fikse evt. de endringene folk har kommet med underveis og skrive nye på som har lagt kommentar i den gamle på den nye du lager. Når det er gjort må du sende en mld til en moderator, si at den gamle må fjernes, og at den du har laget på låses og festes opp.
;)

Du må opprette en ny tråd ja, men kan jo bruke hennes som mal. Altså kopiere det hun har. Så må du fikse evt. de endringene folk har kommet med underveis og skrive nye på som har lagt kommentar i den gamle på den nye du lager. Når det er gjort må du sende en mld til en moderator, si at den gamle må fjernes, og at den du har laget på låses og festes opp.
;)

Ok, en del jobb for en newbie altså ;) Jeg kan godt prøve, men kan ikke love at det er noe jeg får til med en gang.

;)

Da er ny tråd opprettet! :) har kontaktet moderator Linda, ettersom hun har starttråden i novemberforumet (vet ikke om det har noe å si).

Back
Topp