Er det noen som kunne tenke seg å ta over ansvaret for den? Jeg bruker bare app'en, så er redd det er litt knotete å få redigert så stort innlegg da?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Om ingen som har vært her lengre sier seg frivillig, kan jeg ta den jeg. Må bare stalke de andre sine termintråder litt først i så fall![]()
Så bra!Det har vært oppe før også, men jeg tror ikke det var noen som meldte seg da..
Det er den tråden jeg menerHva med tråden som ligger øverst nå forresten? Mamma07og09 sin? Har ikke sett den før nå.
Oki. Blir det da å samle alle over i en ny tråd?
Du må opprette en ny tråd ja, men kan jo bruke hennes som mal. Altså kopiere det hun har. Så må du fikse evt. de endringene folk har kommet med underveis og skrive nye på som har lagt kommentar i den gamle på den nye du lager. Når det er gjort må du sende en mld til en moderator, si at den gamle må fjernes, og at den du har laget på låses og festes opp.
![]()
Du må opprette en ny tråd ja, men kan jo bruke hennes som mal. Altså kopiere det hun har. Så må du fikse evt. de endringene folk har kommet med underveis og skrive nye på som har lagt kommentar i den gamle på den nye du lager. Når det er gjort må du sende en mld til en moderator, si at den gamle må fjernes, og at den du har laget på låses og festes opp.
![]()
Så bra!Det har vært oppe før også, men jeg tror ikke det var noen som meldte seg da..
Ok, en del jobb for en newbie altsåJeg kan godt prøve, men kan ikke love at det er noe jeg får til med en gang.
Da er ny tråd opprettet!har kontaktet moderator Linda, ettersom hun har starttråden i novemberforumet (vet ikke om det har noe å si).