Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 januar1La oss lage en oversikt over når alle har termin, kommenter så legger jeg til i HI
1.januar
Elfa
2.januar
Synnøve.
3.januar
Julie
4.januar
Balderina
Lille solsikke
5.januar
Babyfever91
Marf91
7.januar
Balanse …
8.januar
Spirehybelen
9.januar
Elinesmile
10.januar
Aprilsol
L-40541678
Yrno
11.januar
Diamant1
Emerald
Kitti123
12.januar
Mangojenta
SKims
Nettiblix
15.januar
Kleinstemning
16.januar
Mammatil1jenteog1engel
17.januar
Førstegangsmamma2020
18.januar
Høsteple
MorT
19.januar
LilleSpire3
Chilli&spice
Hadde vært gøy ja Jeg orker, men er det da enklest å lage ny eller at alle oppdaterer her bare? For meg er det siste enklestHadde vært gøy å fått til som de andre termingruppene har, med alder på mor, barn i rekken og fødested. Orker du det TS?
Da kan vi oppdatere her Enklest om alle legger inn info på nytt, så du bare kan lime det inn i oversikten?Hadde vært gøy ja Jeg orker, men er det da enklest å lage ny eller at alle oppdaterer her bare? For meg er det siste enklest
Ja, kjør!Da kan vi oppdatere her Enklest om alle legger inn info på nytt, så du bare kan lime det inn i oversikten?
F.eks.
Brukernavn - Alder - Barn - termin -fødested?
Eller! Enklest om termin kommer først eller sist så blir det mindre stress å fjerne midt i. Så Brukernavn - Alder - Barn - Fødested - TerminJa, kjør!
Ja, der var du lurere enn megEller! Enklest om termin kommer først eller sist så blir det mindre stress å fjerne midt i. Så Brukernavn - Alder - Barn - Fødested - Termin