Terminoversikt for oktoberjentene :)

Ikke vært på UL enda, men enn så lenge er termin 30 oktober :)

Har endelig klart å bytte nick :) var bkno5597572 tidligere. fremdeles termin 10.oktober. kan du oppdatere? :)

Foreløpig termin 12 oktober, da kommer tredjemann :)

Hei❤️ Jeg har i dag fått 2 positive tester .. Etter 3 uker over ikm! Så om dette er riktig og går bra, har jeg etter min beregning termin i slutten av Oktober 2015 ✌️ Er mulig 7 uker på vei... Lege til uka ❤️ Dette har egentlig ikke gått helt opp for meg 2 positive , er vel ganske sikkert

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    644,3 KB · Visninger: 37
Jeg har litt lyst å være delvis her og delvis på november. Har enn så lenge termin 1. November, og da jeg sist fødte 1 uke før, så blir det jo evt oktoberbarn som kommer om dette skulle gjenta seg...så jeg henger litt med dere også jeg om det er ok...:)

Jeg har litt lyst å være delvis her og delvis på november. Har enn så lenge termin 1. November, og da jeg sist fødte 1 uke før, så blir det jo evt oktoberbarn som kommer om dette skulle gjenta seg...så jeg henger litt med dere også jeg om det er ok...:)
Selvfølgelig er du velkommen her gratulerer med en liten skatt på vei

Termin 27 oktober :)

Hei! Gratulerer med spire! Vil veldig gjerne legge deg til ved terminlisten, men da må du lage deg et eget nick først! Se første innlegget for hjelp til hvordan også gi meg en lyd igjen når du har endret det!

Hei❤️ Jeg har i dag fått 2 positive tester .. Etter 3 uker over ikm! Så om dette er riktig og går bra, har jeg etter min beregning termin i slutten av Oktober 2015 ✌️ Er mulig 7 uker på vei... Lege til uka ❤️ Dette har egentlig ikke gått helt opp for meg 2 positive , er vel ganske sikkert

Gratulerer!! Jeg har lagt deg inn under "usikkert", kan du gi meg en lyd når du har vært hos legen så skal jeg putte deg inn under en dato! :)

Back
Topp