Terminoversikt for oktoberjentene :)

Melder meg inn her. Usikker på menstrastermin pga sykluskluss, men
tar en wild guess på 29okt.

Hei!

Jeg var i København til inseminasjon 02.02. Da sier BV 29.oktober for meg. Så får man krysse fingre for at spira sitter ❤️

Gratulerer! Fulgte litt med på deg på lørdagen, hadde mange svake tester selv, og gikk og kjøpte CBD. Den slo da positiv ut :) Klarte du vente til mandagen du?:)

(Hvis det var deg da.. Ser jo nå at disse bkno-nicka er genererte fra BV)

Last edited:
Hallo alle oktobermødre! :)
Tenk at jeg skulle være så heldig å få melde meg inn i en slik gruppe, allerede etter 2pp!!!<3 Fikk de nydelige to strekene nå i kveld! Termin er foreløpig 25.oktober! Vi er både i sjokk og overlykkelige!!!<3 Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra!

Kjenner meg igjen! Er på første pp selv! Er for godt til å være sant! Ikke rart man blir litt ekstra nervøs fremover nå da

Ånei! Så leit :/ håper du blir tatt godt vare på og har anledning til å få fred og ro fremover.

Jeg hadde en sa i januar og ble gravid rett etterpå, så kroppen var nok ikke klar. Men utrolig kjipt å begynne på nytt igjen for tredje gang. Men nå skal jeg være flink å vente på neste mens før vi prøver igjen. Er bare redd for at jeg mister en gang til, og derfor må til utredning. Men happy thoughts!!

Jeg hadde en sa i januar og ble gravid rett etterpå, så kroppen var nok ikke klar. Men utrolig kjipt å begynne på nytt igjen for tredje gang. Men nå skal jeg være flink å vente på neste mens før vi prøver igjen. Er bare redd for at jeg mister en gang til, og derfor må til utredning. Men happy thoughts!!

Jeg mistet i juli og oktober i fjor så skjønner hva du mener :/ på en måte er det også greit, for om det som ikke må skje skjer *bank i bordet* får vi iallfall oppfølging.

Back
Topp