Terminlisten, november 2015 :)

Har 9. Nov og ikke lengre 8. Nov :)

Ny termin 6 november:) usikker på kjønn enda:D

Termin flyttet til 10.november. (Var 13.)
Blir nok ei jente. :)

Blei endret idag på oul. 5 daga tilbake. Ny termin 19 nov. Mn pga dei måtte fast slå termin idag trur dei at hu æ liten som de andre i å me dei andre ul viser andre mål til nå for 2 uker siden bare.

ble flyttet en dag fra 22nov til 21nov, og det blir mest sannsynelig en gutt <3

Ble flyttet fra 17. til 14.november, og vi venter en liten gutt :)

Terminen blir stående på 20.11 (IVF-termin, så de har vel strengt tatt ikke lov å endre den uansett babyens størrelse. Men baby sin størrelse stemte på en prikk). Vi venter en fin liten gutt så det kan gjerne settes på et blått hjerte :Heartblue

Terminen blir stående på 20.11 (IVF-termin, så de har vel strengt tatt ikke lov å endre den uansett babyens størrelse. Men baby sin størrelse stemte på en prikk). Vi venter en fin liten gutt så det kan gjerne settes på et blått hjerte :Heartblue

Velkommen til tredje gutt på 20. november! :) Akkurat samme som oss. :)

Jeg fikk termin 22. november da jeg var på tidlig ultralyd
Fortsatt termin 11 november og her skal vi ikke vite kjønn! :)
Blitt flyttet til 11.11 på oul, så fint om noen kan endre på det? Står oppført på 7 november :)

:) skal på OUL førstkommende fredag. Blir spennende å høre/se om det er blått eller rosa i magen!
Vi har fått ny termin. Fra 11. Nov til 8 november. :)
Gutt i magen her :) Flyttet fra 2. nov til 3. nov.
Ble flyttet fra 15 til 22. November med en liten prinsesse
Har 9. Nov og ikke lengre 8. Nov :)
Ny termin 8 november, venter en liten gut :)
Ny termin 6 november:) usikker på kjønn enda:D
Termin flyttet til 10.november. (Var 13.)
Blir nok ei jente. :)
Den nye terminen min etter oul er 10.November:D
Ny termin etter oul er 20. november. Vi venter mest sannsynlig ei jente :)
Blei endret idag på oul. 5 daga tilbake. Ny termin 19 nov. Mn pga dei måtte fast slå termin idag trur dei at hu æ liten som de andre i å me dei andre ul viser andre mål til nå for 2 uker siden bare.
Jeg står på 10 November, men ble flyttet til 17Oktober på Ul idag :)
Ny termin 14. nov (flyttet en dag fra 15.) gutt
Ser at jeg står på 9.novBle flyttet fra 11.nov til 16.nov på oul og det blir en aktiv prins☺️
ble flyttet en dag fra 22nov til 21nov, og det blir mest sannsynelig en gutt <3
Termin 17.11.15 etter oul, vi venter jente:D
Ble flyttet fra 17. til 14.november, og vi venter en liten gutt :)

Nå har jeg fått oppdatert/endret dere alle :) Listen begynner å bli ganske så blå og rosa, liker'e.

Back
Topp