Terminlisten, november 2015 :)

Jeg har laget en lukket gruppe som heter "Termin oktober/november 2015" på facebook, om noen ønsker å bli medlem der. Tenkte at der kan vi dele alt vi måtte ha på hjertet, og at det er lettere for noen å følge med der fordi man kanskje er mer aktiv på facebook:-) vet om mange som har hatt nytte av en slik gruppe iallefall!:-)

Jeg fant den ikke. Fant "termin november 2015 Norge", den var det nærmeste

29. Oktober på meg men har født 6 og 9 dager på overtid tidligere så holder meg her på november :)

Jeg fant den ikke. Fant "termin november 2015 Norge", den var det nærmeste
Hm! Mulig det må gå 1 døgn før den vises. Vil du prøve igjen senere? Så skal jeg undersøke litt. Har iallefall satt gruppen på "Lukket", dvs. at alle skal kunne finne den, men bare medlemmer ser innlegg.

Den eneste gruppen jeg fant er "Termin November 2015" og den meldte jeg meg inn i, men den er dansk. Derfor jeg lagde en, siden det så ut som det ikke var noen andre. Klarte ikke finne den du nevnte :/

Last edited:
Fikk ei til å søke opp gruppen, og hun fant den nå. "Termin oktober/november 2015" :-) ImageUploadedByBV Forum1431337868.578359.jpg

Den kommer fortsatt ikke opp her. Kan være man må ha noen kjente som er medlem for å få den opp eller noe.
Merkelig. Innstillingene sier at alle egentlig skal kunne finne den. Men kanskje det må gå 1 døgn eller noe. Kan se om jeg får snakket med noen som kan det mer :)

Har snakket med noen som har litt greie på sånne grupper nå, og det kan ta litt tid før den er søkbar. Så da er det bare å søke i ny og ne på "Termin November 2015 (Norge)" for de som ønsker å bli medlem der etterhvert. Ellers så er det bare å sende ei melding til meg her om noen ønsker å bli lagt til :-)

(Har endret navnet på gruppa på facebook btw, siden det er en egen for Oktober :) ) Men jeg skal se an litt åssen det blir med den gruppa, kan hende det dukker opp en annen rundt hjørnet :)

Last edited:
Jeg har laget en lukket gruppe som heter "Termin oktober/november 2015" på facebook, om noen ønsker å bli medlem der. Tenkte at der kan vi dele alt vi måtte ha på hjertet, og at det er lettere for noen å følge med der fordi man kanskje er mer aktiv på facebook:-) vet om mange som har hatt nytte av en slik gruppe iallefall!:-)

Vil gjerne bli medlem, men finner den ikke når jeg søker på face :/

Vil gjerne bli medlem, men finner den ikke når jeg søker på face :/
Navnet er endret til Termin November 2015 (Norge). Men tror det finnes en gruppe allerede, så usikker om den jeg laget skal slettes eller ikke enda. Jeg finner ikke den gruppa som alt fins, men skal bli invitert der av ei snart, så da går det evt. an at vi melder deg og får deg lagt til der også :)

Navnet er endret til Termin November 2015 (Norge). Men tror det finnes en gruppe allerede, så usikker om den jeg laget skal slettes eller ikke enda. Jeg finner ikke den gruppa som alt fins, men skal bli invitert der av ei snart, så da går det evt. an at vi melder deg og får deg lagt til der også :)
Jeg fant den nå, tror jeg iallefall! :)

Vil bare si i fra at gruppen jeg lagde ikke finnes mer da det allerede finnes en gruppe for November :-)

Jeg tipper jeg hører til her, så jeg "melder" meg inn. Har foreløpig termin 30. nov.

Back
Topp