Melder meg forsiktig inn her med ultrasvak positiv test.
Snuppeguri - 31 - barn nummer 3 - AHUS - 21. april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Og velkommen. Gjerne del testen din i teste-tråden hvis du vilMelder meg forsiktig inn her med ultrasvak positiv test.

Sommerfall - 40 - B2 - Lillehammer eller Elverum - 19.april
Mammatil2inord - 31 - barn nummer 3 - Rana sykehus - 14.april (ifølge menstermin)

Tror alle har tolket det sånnEmmm.. eg tolka "hvilket antall barn du venter" feilVenta berre eitt barn, men er barn nummer 2
![]()
de fleste vet vel ikke enda om det er 1, 2 eller 3 der inneDodraugen - 30 - B2 - St.Olavs - 23. april
![]()
Kiro91 - 35 - B4 - Kk bergen - 22.April![]()
Marix - 33 - B2 - Ahus - Usikker, 24 april?
Var helt sikker på at det ikke hadde gått, dette er første pp etter jeg fikk mensen tilbake etter jeg tok ut spiralen. I følge kalenderen skulle jeg hatt eggløsning 24 juli og dermed vært 14 dpo da jeg testet negativt på fredag (sist testet jeg positivt på 9 dpo). Ventet på mensen gjennom helga og da den ikke kom tok jeg ny test i morges, og der var det en helt tydelig strek! Eggløsning har sikkert kommet senere enn antatt, så derfor setter jeg termin utifra min spekulasjon, så får vi se om den blir justert på UL![]()
Melder meg forsiktig inn her
LiljeS - 26 - B2 (mistet B1 i uke 21) - Ahus - 22.04.2027
Jules - 31 - B2 - Haukeland - 1 April![]()

Aner jo ikke når jeg hadde eggløsning men går ut i fra testenes styrke og når vi hadde oss sånn ca
Scarlett - 30 - B3 - KK Bergen - 27.04
Velkommen!Septembergutt21<3 - 33 - B3 - Narvik - 30.april![]()