Terminliste

Kiro91 - 35 - B4 - Kk bergen - 22.April :)

Frk.90 - 36 - B4 - Ringerike sykehus - 26.april(usikker)

Marix - 33 - B2 - Ahus - Usikker, 24 april?

Var helt sikker på at det ikke hadde gått, dette er første pp etter jeg fikk mensen tilbake etter jeg tok ut spiralen. I følge kalenderen skulle jeg hatt eggløsning 24 juli og dermed vært 14 dpo da jeg testet negativt på fredag (sist testet jeg positivt på 9 dpo). Ventet på mensen gjennom helga og da den ikke kom tok jeg ny test i morges, og der var det en helt tydelig strek! Eggløsning har sikkert kommet senere enn antatt, så derfor setter jeg termin utifra min spekulasjon, så får vi se om den blir justert på UL :)

Dodraugen - 30 - B2 - St.Olavs - 23. april
:Heartbigred
Kiro91 - 35 - B4 - Kk bergen - 22.April :)
Marix - 33 - B2 - Ahus - Usikker, 24 april?

Var helt sikker på at det ikke hadde gått, dette er første pp etter jeg fikk mensen tilbake etter jeg tok ut spiralen. I følge kalenderen skulle jeg hatt eggløsning 24 juli og dermed vært 14 dpo da jeg testet negativt på fredag (sist testet jeg positivt på 9 dpo). Ventet på mensen gjennom helga og da den ikke kom tok jeg ny test i morges, og der var det en helt tydelig strek! Eggløsning har sikkert kommet senere enn antatt, så derfor setter jeg termin utifra min spekulasjon, så får vi se om den blir justert på UL :)
Melder meg forsiktig inn her :shy::Heartpink

LiljeS - 26 - B2 (mistet B1 i uke 21) - Ahus - 22.04.2027
Jules - 31 - B2 - Haukeland - 1 April :cat:

Da er dere lagt til :Heartred :happy:

Aner jo ikke når jeg hadde eggløsning men går ut i fra testenes styrke og når vi hadde oss sånn ca :hilarious:

Scarlett - 30 - B3 - KK Bergen - 27.04

Back
Topp