Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper jeg ogsåSå trist å høreHåper det er din tur igjen raskt!

Så leit å høre!Kan dessverre fjerne meg, ting hadde ikke vokst som forventet og det var ikke noe foster å se.

Så tristKan dessverre fjerne meg, ting hadde ikke vokst som forventet og det var ikke noe foster å se.
Takk, jeg skal ta endometrietest for å se om det er noe der som utløser abortene, dette var min 5. på rad, og så har vi et IVF forsøk vi skal bruke til høsten, så vi har hvertfall en plan.Så tristkrysser fingrene for at det ikke blir lenge til neste gang du får en positiv test
Så vondt å høre! Krysser det som krysses kan for deg i neste periodeKan dessverre fjerne meg, ting hadde ikke vokst som forventet og det var ikke noe foster å se.
Fy.. 5 på rad er grusomtTakk, jeg skal ta endometrietest for å se om det er noe der som utløser abortene, dette var min 5. på rad, og så har vi et IVF forsøk vi skal bruke til høsten, så vi har hvertfall en plan.![]()
Uff, vært gjennom en god del du også da!Fy.. 5 på rad er grusomtKanskje en antibiotikakur gjør susen hvis de finner noe på den testen! Ikke sikkert dette hjelper deg men jeg har hatt 7 innsett, 4 graviditeter og de eneste to graviditetene som virker til å gå bra er dem to hvor jeg har tatt dobbel progesteronstøtte og albyl-E. Den ene graviditeten var fryseforsøk i 24 som ble til sønnen min og så ferskforsøk nå. Det kan godt være det bare er tilfeldig men tror egentlig ikke det.
Takk, jeg skal ta endometrietest for å se om det er noe der som utløser abortene, dette var min 5. på rad, og så har vi et IVF forsøk vi skal bruke til høsten, så vi har hvertfall en plan.![]()
Håper virkelig at det blir terminspire neste!Ja det forstår jeg så godt! Og hadde man bare visst at man må gjennom en SA 2-3 ganger til før det blir baby så hadde man jo klart det men når man ikke vet når det blir baby så er det tortur:/ føler veldig med deg.. masse lykke til videreUff, vært gjennom en god del du også da!Håper alt går bra for deg helt til sluttstreken denne runden!
Jeg brukte prednisolon, albyl-e og cyklogest morgen og kveld denne gangen. Håper de finner noe kurerbart på den testen ja, så det kanskje bare er antibiotika som skal til. Det er fristende å gi opp om ikke, synes de uvisse ukene blir mer tortur for hver runde![]()

Tusen takk, krysser fingrene for detSå forferdelig brutalt med 5 på rad.Håper virkelig at det blir terminspire neste!
Ja absolutt, det er den grusomme uvissheten. Tusen takkJa det forstår jeg så godt! Og hadde man bare visst at man må gjennom en SA 2-3 ganger til før det blir baby så hadde man jo klart det men når man ikke vet når det blir baby så er det tortur:/ føler veldig med deg.. masse lykke til videre![]()
lykke til videre til deg og resten av gjengen her inne også