Rosebud 2022 • 33 • B1 • Sykehuset Namsos • 12.01.2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fiffi-28-B1-Tønsberg-22.01
Dette er tredje gang jeg er gravid på 5-6 måneder, så det er mulig jeg tar noen steg tilbake mens jeg håper på det beste i starten av svangerskapet. Tidligere har jeg ikke meldt meg inn i termingrupper fordi jeg ikke har villet jinxe det, men det har jo ikke (selvfølgelig) hatt noe å si fra eller til. Håper inderlig alle gode ting er tre![]()

Tusen takkKrysser fingrene for deg, og at alle gode ting er tre![]()

Velkommen! Har fulgt deg en stund og håper at spiren sitter helt til januarSmåØnsker • 25 • B2 • St.Olavs • 23.januar

Tusen takk. Håper virkelig detVelkommen! Har fulgt deg en stund og håper at spiren sitter helt til januar![]()

Hvordan regnet jordmoren?Kan du skifte meg fra 6 til 5 januar? Jordmor hadde en annen utregning enn appene.

Hvordan regnet jordmoren?![]()
Jeg har menstermin 05.01 men er 6+1 idagHun bruker «hjulet» og kom frem til at jeg er 6+0 i dag, og har termin 5 januar. Jeg har tatt utgangspunkt i at jeg var 6+0 i går og har termin 6 januar.. Så de teller nok med et annet antall dager.