Rosebud 2022 • 33 • B1 • Sykehuset Namsos • 12.01.2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiffi-28-B1-Tønsberg-22.01
Dette er tredje gang jeg er gravid på 5-6 måneder, så det er mulig jeg tar noen steg tilbake mens jeg håper på det beste i starten av svangerskapet. Tidligere har jeg ikke meldt meg inn i termingrupper fordi jeg ikke har villet jinxe det, men det har jo ikke (selvfølgelig) hatt noe å si fra eller til. Håper inderlig alle gode ting er tre
Tusen takkKrysser fingrene for deg, og at alle gode ting er tre
Velkommen! Har fulgt deg en stund og håper at spiren sitter helt til januarSmåØnsker • 25 • B2 • St.Olavs • 23.januar
Tusen takk. Håper virkelig detVelkommen! Har fulgt deg en stund og håper at spiren sitter helt til januar
Hvordan regnet jordmoren?Kan du skifte meg fra 6 til 5 januar? Jordmor hadde en annen utregning enn appene.
Hvordan regnet jordmoren?
Jeg har menstermin 05.01 men er 6+1 idagHun bruker «hjulet» og kom frem til at jeg er 6+0 i dag, og har termin 5 januar. Jeg har tatt utgangspunkt i at jeg var 6+0 i går og har termin 6 januar.. Så de teller nok med et annet antall dager.