Terminliste

"

Gull Lilje skrev:
Tror du har hoppet over/glemt meg? ;-)

Neida, du var ikke glemt :-)
var bare lagt inn med riktig informasjon - til og med menstermindato - på feil dato (var lagt inn på 24. juni). Beklager dette! Er rettet opp nå. Takk for at du sa i fra!
"

Hei :) Vil veldi gjerne være me på lista :) Er 26 år, termin 2.juni, nr. 2, Trøndelag, namsos sykehus

Åh, takk! Men du må nok desverre fjerne meg :-( Begynte å blø i dag! Lykke til videre alle søte juni mammaer<3>

Jeg fikk vite at jeg er gravid idag! Endelig!! Menstermin er 28 juni, to uker før storesøster ble født :)

" Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei men tar et utgangspunkt bare :P

Håpnr2 – 24 – Østfold – Fredrikstad sykehus – blir nr 2 – 28. juni

"

Dere? Siden det er så alt for mange som har falt fra så kanskje vi skal lage en ny terminliste? 

"

Julekulaa skrev:
Dere? Siden det er så alt for mange som har falt fra så kanskje vi skal lage en ny terminliste? 

Ser ikke helt hensikten med å lage en ny terminlista da terminlista oppdateres med nye samtidig som de som dessverre har mistet, har blitt fjernet fra terminlista etter hvert som det har kommet beskjed om dette på lista.

Mulig det vil si at terminlista ikke er oppdatert med tanke på at det er noen som dessverre har mistet, som ikke er fjernet fra lista? I så fall beklager jeg dette og vil gjerne få beskjed om nick jeg har oversett.

Dersom dere likevel ønsker ny terminliste, så må gjerne noen andre lage det, så skal jeg fjerne denne når ny liste har blitt laget? :-)
"

"Nei - blir den oppdatert med de som har mistet så spiller det jo ingen rolle :) DA er den jo komplett! Bare tenkte at jeg hadde nok ikke tenkt på å gå inn her å "melde meg av" om jeg hadde mistet... ;)"

"

Julekulaa skrev:
Nei - blir den oppdatert med de som har mistet så spiller det jo ingen rolle :) DA er den jo komplett! Bare tenkte at jeg hadde nok ikke tenkt på å gå inn her å "melde meg av" om jeg hadde mistet... ;)

Vet du om noen som har mistet som står på lista nå da? :)"

"

Tumle skrev:

Julekulaa skrev:
Nei - blir den oppdatert med de som har mistet så spiller det jo ingen rolle :) DA er den jo komplett! Bare tenkte at jeg hadde nok ikke tenkt på å gå inn her å "melde meg av" om jeg hadde mistet... ;)

Vet du om noen som har mistet som står på lista nå da? :)

jeg vet om to stk, dessverre... "Spirer`n <3" med 13.juni og "KnertenMamma`n" med 8.juni.
"

"

Tumle skrev:

Julekulaa skrev:

Tror terminlista skal være oppdatert, ja. Både med de nye som har meldt seg på terminlista og at de som dessverre har mistet ikke står på lista lenger, MEN dersom dere vet eller oppdager at det er noen som skal legges til eller fjernes fra lista, så gi beskjed, så jeg får rettet opp i det :-)
"

"

Polarbear skrev:

Tumle skrev:

Julekulaa skrev:

jeg vet om to stk, dessverre... "Spirer`n <3" med 13.juni og "KnertenMamma`n" med 8.juni.

Huff, så trist med alle som har mistet. Sender varme klemmer til dere alle! <3
Polarbear: Takk skal du ha! Da er det oppdatert på terminlista.

"

Back
Topp