Terminliste

Termin 22. juni, barn nr, 2- Vestlandet :)

29 år
Termin 22. juni
Barn nr. 2
Vestlandet
:)

Termin 29. Juni, 29 år, Oslo :)

"

Håperpåentil skrev:
Du kan fjerne meg fra listen.

Huff, så utrolig trist! :(
Håper at ny spire sitter kjapt og at den holder seg i 9 mnd

Stor klem sendes over!"

"

sisseln skrev:
Jippi!!! Jeg både kom med og ble 10 år yngre:-) tjihi

He he, er ikke det kjekt da? emoticon
Slik går det når man skriver i febertåke ;-P"

Nick – alder – sted – fødested/sykehus – barn – menstermin- ul-termin - kjønn Babydrømmer - 24år - Oppland - Gjøvik sykehus - nr 1 - menstermin 27.juni

Jeg vil være med på lista! :D

20 år, bor i Bergen, venter nr. 1, med termin 30.juni. Fødested blir sansynligvis Haukeland

:):)

Menstermin er 26.juni. Jeg er 26 år fra Trøndelag, og dette er vårt første barn :)

Gull Lilje - 24år - Stavanger - SUS - nr.1 - 28.juni

"Gratulerer så mye!

J02j06g09, tok meg friheten til å legge inn tidlig ul-termin 27. mai emoticon  Kan kanskje hende du havner her hoss oss juni-jentene igjen etter ordinær ultralyd, så velger å la deg forbli på terminlista vår inntil videre :-) (Håper jo du blir her hos oss..) OK? "

"Terminen min er fastsatt til 27mai nå, men om jeg får være her fordet så vil jeg gjerne det.. :D

Så nå at du har jo alt endra det. ååå søte mater  emoticon"

26 år fra Sørlandet venter barn nr 3 27 juni.

"

j02j06g09?13 skrev:
Terminen min er fastsatt til 27mai nå, men om jeg får være her fordet så vil jeg gjerne det.. :D

Så nå at du har jo alt endra det. ååå søte mater  emoticon

emoticon Jaaaa, bli hos oss, junidamene emoticon
Regner nesten med at det er flere av oss junidamene som havner på mai (og juli) etter hvert, etter ultralyd - og fødsel-  oooooh spennende tider!
"

Tror du har hoppet over/glemt meg? ;-)

Jeg har og lyst å være med på lista :-) 28, hamar. Lillegull nr3 :D Menstermin 22juni.

Back
Topp