*Terminliste*

Nå må det vel snart komme noen med termin mot slutten av mai? eller når forventer vi de? ^^
 
Hei hei. Ikm 20. september og hvis det da er klaff, så blir termin i slutten av mai eller begynnelsen av juni (30. mai - 2. juni). Er så spent at jeg tror jeg sprekker snart ;-) Er gøy å følge dere heldige damer og se og høre at magene vokser og noen har begynt med mammabukser. Gleder meg med dere! Klem

kariness skrev:
Nå må det vel snart komme noen med termin mot slutten av mai? eller når forventer vi de? ^^



 
23 mai :)
 
20 mai her :)
 
20 mai her :)
 
Foreløpig dato er 12.mai :-)
 
Foreløbi tremin 26.mai :)
 


Nossy skrev:
Foreløpig dato er 12.mai :-)



Hmm.. Stusser litt over datoen din. Jeg er 7 uker på vei i dag og har termin 2. mai. Men på din står det at du er 7 uker på vei og har termin 12. mai. Er det en av de som ikke stemmer? :-) Bare sånn at vi får deg inn på riktig dato:-)
 
Termin 20 mai ;)
 
20. Mai :)
 
24. mai her
 


mater qui amat filii skrev:
Hei hei. Ikm 20. september og hvis det da er klaff, så blir termin i slutten av mai eller begynnelsen av juni (30. mai - 2. juni). Er så spent at jeg tror jeg sprekker snart ;-) Er gøy å følge dere heldige damer og se og høre at magene vokser og noen har begynt med mammabukser. Gleder meg med dere! Klem

kariness skrev:
Nå må det vel snart komme noen med termin mot slutten av mai? eller når forventer vi de? ^^






Oj, unnskyld, ser jeg har havnet på terminlista, men ettersom jeg ikke har testet positivt (enda;), så hører jeg vel egentlig ikke til på terminlista, men heller på ikm-lista/testetråd ;) I tillegg hadde jeg eggløsning 6-7. september (testet lh) og har ikm 20-21. september. Så hvis vi er heldige, blir menstermin mest sannsynlig 1.-2. juni, slik at jeg hører til juni-forumet i stedet, men det kan jo forandre seg etter ul ;) Hvis det blir klaff.. *krysser fingrene!* ?
 
Termin 9.mai 2013!
 
Back
Topp