*Terminliste*

16. Mai foreløpig :)

3.mai :))

Da er lista oppdatert. Prøver å være rask:)
Er det noe som ikke stemmer, er det bare å si ifra :)

15 mai her:)

6.mai

JEG GLEDER MEG SÅNN TIL VI BEGYNNER Å FØDE! :D:D haha. Tenkt på denne lange lista og den kommer bare til å bli lenger å lenger også kommer vi alle til å dele bilder av magene våre og snakke om kvalmen vår og til slutt så ligger vi alle å føder i tur og orden, så kommer babynavnene på rams. haha. JEG GLEDER MEG!

Labbeliten må vike fra førsteplassen :-( Får satse på å komme kjapt tilbake på en annen terminliste. Måtte alle dere andres spirer klamre seg fast hele veien! :)

8 mai :))

Labbeliten skrev:
Labbeliten må vike fra førsteplassen :-( Får satse på å komme kjapt tilbake på en annen terminliste. Måtte alle dere andres spirer klamre seg fast hele veien! :)

Det var veldig triste nyheter Labbeliten... Håper spiren sitter godt neste gang :)

09.05 :-D

Terminen her er 16.mai<3

Flytter du meg fra 6.mai til 8. mai søte? :) Legen sa 8.mai skjønner du, og da vil jeg gjerne forholde meg til det :)

simsa skrev:

Labbeliten skrev:

Det var veldig triste nyheter Labbeliten... Håper spiren sitter godt neste gang :)

*klem*

Labbeliten skrev:

Kjempetrist å høre:-( Lykke til neste gang! Da blir d vettu....

kariness skrev:
Flytter du meg fra 6.mai til 8. mai søte? :) Legen sa 8.mai skjønner du, og da vil jeg gjerne forholde meg til det :)

Selvfølgelig :D Blir nok flere endringer her etterhvert tenker jeg ;)

Back
Topp