TERMINLISTE *ny*

Da melder jeg meg forsiktig inn her hos dere❤️ Etter to spontanaborter på rad nå så håper jeg veldig på at det endelig er vår tur

Trønderen98- B1- St.Olavs- 25.03
Jeg kom plutselig over dette, og da ble jeg så glad! Gratulerer så mye! Nå er det din tur <3
 
Oppdatert og jeg er hjemme igjen. Nå vil jeg prøve å oppdatere for hver kommentar. Men:

Plis husk hjertet først! Hjertet bak er ikke like viktig. Er mye jobb for meg å legge inn hjerte på hver person

Håper alle har en fortsatt fin ferie :Heartred
 
Oppdatert og jeg er hjemme igjen. Nå vil jeg prøve å oppdatere for hver kommentar. Men:

Plis husk hjertet først! Hjertet bak er ikke like viktig. Er mye jobb for meg å legge inn hjerte på hver person

Håper alle har en fortsatt fin ferie :Heartred
Oh, beklager, det tenkte jeg ikke på! :)

Er det slik at vi oppdaterer hjertet forran til blått eller rosa hvis vi skulle få vite kjønn etter hvert?:)
 
Oppdatert og jeg er hjemme igjen. Nå vil jeg prøve å oppdatere for hver kommentar. Men:

Plis husk hjertet først! Hjertet bak er ikke like viktig. Er mye jobb for meg å legge inn hjerte på hver person

Håper alle har en fortsatt fin ferie :Heartred
Kanskje legge hjerte til i eksempel teksten? Om man kopierer den så blir hjertet med :)
 
♡ mamlala • 37 • B3 • Utlandet • 25.03 ♡
 
Back
Topp